LexVisscher

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sinds update werkt ziggo app slecht

Als ik wil streamen dan werkt de Ziggo app traag.

 

als ik eenmaal gestreamd heb moet ik steeds loskoppelen om naar een andere zender te kunnen. Maar als ik wil loskoppelen dan geeft deze slaapkamer aan ipv woonkamer.

 

en ik krijg vaak foutcode 1200 in beeld

Uitgelicht
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Reacties
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @LexVisscher en een warm welkom op de Community,

Wat ontzettend vervelend dat het streamen van de Ziggo GO app op dit moment niet lekker werkt! Foutcode 1200 kan wijzen op een probleem met de kwaliteit v.d. internetverbinding. Kun je nagaan of de internetverbinding toereikend is op de plek waar vanaf het mobiele device gecast wordt naar de Chromecast? Reset anders de Chromecast ook eens en test dan of het probleem zich blijft voordoen. 

 

11 Reacties 11
Emile WG

Level 4
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Vandaag 10 juli , Ziggo Go update geinstalleerd op Samsung tablet. De app werkt nu niet meer goed: geen beeld, alleen geluid. Heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd,  maar het probleem blijft. Graag een oplossing.  Dank.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @LexVisscher en een warm welkom op de Community,

Wat ontzettend vervelend dat het streamen van de Ziggo GO app op dit moment niet lekker werkt! Foutcode 1200 kan wijzen op een probleem met de kwaliteit v.d. internetverbinding. Kun je nagaan of de internetverbinding toereikend is op de plek waar vanaf het mobiele device gecast wordt naar de Chromecast? Reset anders de Chromecast ook eens en test dan of het probleem zich blijft voordoen. 

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Emile WG Balen dat je op dit moment geen beeld ziet op het moment dat je de Ziggo GO app start op je Samsung Tablet! Heb je wel de allerlaatse Ziggo GO App versie (4.41.4617) geinstalleerd? En doet het probleem zich ook voor als je online tv kijkt via www.ziggogo.tv of op een andere apparaat? 

Als het zich alleen voordoet op de Samsung Tablet dan zou ik graag onderstaande info van je willen weten.

Type/model tablet:
Androidversie: 

LexVisscher
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemiddag Paul,

 

de internetverbinding is goed! Dit probleem heeft zich nooit voorgedaan, ben al anderhalf jaar zo aan het streamen, sinds de update doet die dit.

 

chromecast heb ik gereset, probleem blijft zich voordoen 

Emile WG

Level 4
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Sorry voor de late reactie. Het probleem heeft zich waarschijnlijk vanzelf opgelost. Alles werkt weer naar behoren.

Groet!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@LexVisscher Ontzettend balen dat het probleem zich blijft voordoen! Heb je inmiddels wel de meest recente Ziggo GO versie (4.41.4619) geinstalleerd? Start na het updaten van de Ziggo GO app de Chromecast eens opnieuw op en kijk dan of het probleem zich blijft voordoen.

@Emile WG Fijn dat het is opgelost en alles weer naar wens werkt!

LexVisscher
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Paul,

 

ja de nieuwe ziggo versie heb ik, probleem wordt steeds groter! Het loskoppelen geeft ook al probleem! Op moment moet stekker eruit doen, tv opnieuw aan om naar een andere zender te gaan! Dit was voorheen nooit! Doe dit al jaren.

sinds de update heb ik problemen, kan de oude update niet terug?

 

hij blijft ook nog regelmatig laden.

 

heb diverse malen de chromecast gereset, niks helpt.

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @LexVisscher,

 

We zijn op de achtergrond hard aan het werk om de problemen met Chromecast definitief op te lossen. Er zijn al diverse verbeteringen geweest en hopen in augustus dit definitief op te lossen. We houden je op de hoogte.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @LexVisscher,

 

Er zijn in de afgelopen tijd diverse verbeteringen doorgevoerd met betrekking tot Ziggo GO en Chromecast. Wat is jouw ervaring de afgelopen tijd geweest?

LexVisscher
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nou nog steeds problemen! Als ik stream dan geeft de chromecast icoontje aan dat je streamt, na tijdje brand icoontje niet meer en dan kan ik niet naar andere zender! Want ziggo geeft dan aan dat ik niet stream! En opnieuw aanmelden lukt niet 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Dank voor je snelle reactie! Dus even voor mijn beeldvorming: Het casten van een zender of programma an sich lukt en blijft werken, maar het lijkt op de achtergrond opeens te stoppen, waardoor je daarna niet meer kan switchen of iets wijzigen.

 

Kun je nog aangeven welk type Chromecast je hebt en vanaf welk apparaat je cast?

Uitgelicht topic