Sinds update 15.4.1 medio maart jl werkt ziggo go niet meer op iPad. Krijg wel het Home scherm en Replay maar kan die niet openen. Krijg telkens melding Niet beschikbaar Deze video kan niet worden afgespeeld. Heb de app verwijderd via Instellingen-Algemeen-iPad opslag-Ziggo Go-Verwijder app. en
App opnieuw geïnstalleerd via App Store Dit heeft niet geholpen. Hoe kan dit probleem worden opgelost?
Dat probleem had ik ook met de nieuwe update. Na herinstalleren van de app en opnieuw opstarten van de iPad was het probleem bij mij verholpen. (IPad 2019)
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat probleem had ik ook met de nieuwe update. Na herinstalleren van de app en opnieuw opstarten van de iPad was het probleem bij mij verholpen. (IPad 2019)
Hebt u nog een andere tip Jocola?
pietet
@pvm Nee helaas heb ik geen andere tip.
hooguit dat de leeftijd van de ipad nog een rol kan spelen.
vooral de oudste serie ipad mini (2012, 2013) die nog net recht had op een ios update balanceren wel op het randje met sommige apps zoals ZiggoGo app.
tnx Jocola, nee de iPad is niet zo oud.
De iPad werkt wel op ziggogo.nl.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.