Intussen word ik steeds bozer. In december kwam ik erachter dat ik niet meer kan inloggen op de pc en laptop. Ik keek ziggo op mijn telefoon en wilde overstappen naar groter beeld maar dat werkte niet. Gebruikersnaam...ww..was niet goed. Nou dan niet. Dan verder op telefoon. Tv werkt gewoon. Maar dat werd irritant...ik betaal er immers wel voor. Zelf ww veranderen ging niet...sorry..deze pagina werkt even niet. Dus in gmfebruari heb ik bijna 2 uur aan de telefoon gehangen. Met die knul aan de telefoon ingelogd..nieuw ww..werkte niet..nieuw mailadres. Liever niet maar goed. Nieuw ww. En toen werkte de ziggo app op de pc maar de browser niet. Terugveranderd naar mijn oude mailadres want ik wilde die blijven gebruiken. 30 x vodafonecodes..3 accounts nu in die app... .Nieuw ww. Nou..dat werkte zolang.
Savonds zegt mijn man hee ziggo go doet het niet meer op mijn telefoon en tablet. Ik zeg nee klopt..is nieuw ww geef maar hier.
En ja hoor...werkt NIET. Niet het oude..niet het nieuwe. NiKS!!!! Dus hij heeft NIETS aan zijn foon en tablet. Hij zit op zee en dan WAS dat juist een uitkomst. Ggrrr.
Het enige wat bleef werken was mijn telefoon..ook na het nieuwe ww.. vaag toch! Ik durf nergens meer aan te komen. In maart belde ik weer. Geef maar geld terug verdorie! Nee dat kon niet...alleen als het opgelost is..nou dat is het anders nog steeds niet. Nou hij zou het wel even synchroniseren. Oh foutmelding zegt ie. Dus weer geen hulp. Half mei...maar weer es bellen...weer zitten proberen...ze zegt doe eens die mail die je eigenlijk niet wilde...die zag ze nog staan in mijn account. Ik zeg nou die had ik terugveranderd...die wil ik namelijk niet gebruiken. Toch eens mee ingelogd. En die deed het! Maar alleen in edge...niet in ff..niet in Chrome...en niet in opera.
Heeeel bijzonder maar vooruit..toch even kijken op de laptop dus. Maar..de telefoon deed het niet..en de tablet ook niet. Ze zegt ik zal synchroniseren. Hee dat gaat niet. Ik zeg ja daar waren we toen ook achter. Maar wat heb ik daaraan! Van mijn telefoon blijf ik af .die doet het nog steeds.
Nu is er gisteren een cleaner door de pc gegaan en je raadt het...uitgelogd! En WEER werkt er GEEN 1 inlog!!!!! Dus weer alleen mijn telefoon die nog werkt. En terugbellen doen ze ook niet meer. Ik ben dit heel erg ZAT! Vanaf december duurt deze ellende en misschien zelfs eerder, het is dat ik inloggen op de laptop..anders had ik dat niet eens geweten. Maar niemand kan gebruik maken van ziggo go!!!!! Doe er wat aan!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Nonnie1971,
Allereerst welkom op de Ziggo community.
Dat dit een ontzettend vervelende situatie is staat als een paal boven water. Niks vervelender als er iets niet werkt zoals je wel zou verwachten. Nu ben ik hier ingedoken voor je, en ik heb een idee hoe we dit kunnen oplossen. Ik heb hier alleen wel je hulp bij nodig? En de vraag of je een totaal ander email adres hebt die niet begint met je voornaam waarmee je je opnieuw kunt registreren via mijn Ziggo. Sta je hier nog voor open om dit op te lossen?
Ik heb me dus opnieuw geregistreerd met een heel ander emailadres en ww op zijn aanraden. Alle andere accounts zijn nu weg.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.
Ik hoop het van harte. Dit is vre-se-lijk. Op de laptop doet nu intussen niks het meer..geen 1 browser en de app ook niet.
mijn Ziggo werkt wel ?
Ja...niks aan de hand. Krijg dan een SMS en dat gaat gewoon. Maar ga ik dan via rechtsboven naar ziggogo...wat me toen aan de telefoon ook even werd aangeraden...dat werkt niet.
Gelijk weer fout..geen 1 inlog werkt dan.
maak je gebruik van een gebruikersnaam of e-mailadres om in te loggen ?
Heb je ook alle wachtwoorden opgeslagen al die tijd? Misschien is het een wirwar geworden en helpt het om gewoon alle wachtwoorden voor Ziggo te verwijderen en stuk voor stuk een nieuwe aan te maken. Overzicht is key.
open eens een browser en type dan eens www.ziggogo.tv wat zie je dan?
pc en laptop beide met windos 10?
Het is 100 procent DIT ww en gebruikersnaam
Dan krijg ik dat zwarte inlogscherm.
En daar blijft het bij. Ja Windows 10.
Maar op geen enkele telefoon werkt het dus ook niet. Niet de app..geen enkele browser. Alleen mijn telefoon..de ziggogo app..die werkt.
En ik ga toch echt geen nieuwe pc kopen met Windows 1 voor alleen ziggo...
Ik zal de pc boven straks eens kijken...volgens mij is dat wel 11.
Maargoed, dat is niet die van mij.
Klinkt alsof je alles echt goed voor elkaar hebt.
Als het echt niet zou werken, zouden toch veel meer mensen hier last van moeten hebben?
Succes met het ontwaren van alles.
Goedemiddag @Nonnie1971,
Allereerst welkom op de Ziggo community.
Dat dit een ontzettend vervelende situatie is staat als een paal boven water. Niks vervelender als er iets niet werkt zoals je wel zou verwachten. Nu ben ik hier ingedoken voor je, en ik heb een idee hoe we dit kunnen oplossen. Ik heb hier alleen wel je hulp bij nodig? En de vraag of je een totaal ander email adres hebt die niet begint met je voornaam waarmee je je opnieuw kunt registreren via mijn Ziggo. Sta je hier nog voor open om dit op te lossen?
Het enige antwoord van ziggo als ik bel: ja er is een storing. Hoor dit vaker. Maar daar heb ik weinig aan als ze het weten maar er is nog geen oplossing. En vanaf december, komop! Plus ik kijk eigenlijk weinig..het is per toeval dat ik toen niet in de laptop kwam ermee. En ww veranderen ging ook niet: sorry deze pagina doet het even niet. Synchroniseren lukt ze niet. Geen 1 mail werkt..geen 1 ww werkt. Alleen de app op mijn foon..die is ingelogd en doet het. Daar blijf ik angstvallig vanaf . Ze bellen volgende week terug- hopelijk- vorige keer ook niks gehoord.
Ja ik heb nog wel meer adressen zonder mijn naam erin. Maar dat zijn die, die ik eigenlijk alleen gebruik voor registratie op sites e.d...zodat spam me niet uitmaakt.
Maar goed, als dat het zou zijn...
Net of ik geblacklist ben😑
Ik snap heel goed dat je dat idee hebt alsof je blacklisted bent, @Nonnie1971. Maar dat is niet het geval gelukkig. Ik heb het account voor je verwijderd, zou je meteen een nieuwe willen aanmaken via Registreren - Ziggo en mij dat kunnen laten weten wanneer dit gedaan is? Dan hoop ik dat we het zo kunnen oplossen.
DIT WERKT!
DIT WERKT!!
On
Voor
Stel
Baar
Op de laptop...in de browser.. de app..edge deed het vanzelf..ook zo raar..de rest moest ik inloggen..ging...
Mijn telefoon app doet het nog steeds zonder aan te zitten( ?) En de browsers reageren ook.
Oh
Mijn
God!
Kudo's voor jou hoor echt!
Hoe dan?!
Ik ga bellen...nu kunnen ze me een vergoeding geven voor al die maanden doffe ellende.
En jij opslag.
Heel erg bedankt!!
Kijk eens aan! Wat ontzettend fijn @Nonnie1971! Ik kan nu ook met een gerust hart weer slapen vannacht 😉 En die kudo's kan ik in mijn zak steken haha.
Veel kijkplezier gewenst in elk geval.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.