Intussen word ik steeds bozer. In december kwam ik erachter dat ik niet meer kan inloggen op de pc en laptop. Ik keek ziggo op mijn telefoon en wilde overstappen naar groter beeld maar dat werkte niet. Gebruikersnaam...ww..was niet goed. Nou dan niet. Dan verder op telefoon. Tv werkt gewoon. Maar dat werd irritant...ik betaal er immers wel voor. Zelf ww veranderen ging niet...sorry..deze pagina werkt even niet. Dus in gmfebruari heb ik bijna 2 uur aan de telefoon gehangen. Met die knul aan de telefoon ingelogd..nieuw ww..werkte niet..nieuw mailadres. Liever niet maar goed. Nieuw ww. En toen werkte de ziggo app op de pc maar de browser niet. Terugveranderd naar mijn oude mailadres want ik wilde die blijven gebruiken. 30 x vodafonecodes..3 accounts nu in die app... .Nieuw ww. Nou..dat werkte zolang.
Savonds zegt mijn man hee ziggo go doet het niet meer op mijn telefoon en tablet. Ik zeg nee klopt..is nieuw ww geef maar hier.
En ja hoor...werkt NIET. Niet het oude..niet het nieuwe. NiKS!!!! Dus hij heeft NIETS aan zijn foon en tablet. Hij zit op zee en dan WAS dat juist een uitkomst. Ggrrr.
Het enige wat bleef werken was mijn telefoon..ook na het nieuwe ww.. vaag toch! Ik durf nergens meer aan te komen. In maart belde ik weer. Geef maar geld terug verdorie! Nee dat kon niet...alleen als het opgelost is..nou dat is het anders nog steeds niet. Nou hij zou het wel even synchroniseren. Oh foutmelding zegt ie. Dus weer geen hulp. Half mei...maar weer es bellen...weer zitten proberen...ze zegt doe eens die mail die je eigenlijk niet wilde...die zag ze nog staan in mijn account. Ik zeg nou die had ik terugveranderd...die wil ik namelijk niet gebruiken. Toch eens mee ingelogd. En die deed het! Maar alleen in edge...niet in ff..niet in Chrome...en niet in opera.
Heeeel bijzonder maar vooruit..toch even kijken op de laptop dus. Maar..de telefoon deed het niet..en de tablet ook niet. Ze zegt ik zal synchroniseren. Hee dat gaat niet. Ik zeg ja daar waren we toen ook achter. Maar wat heb ik daaraan! Van mijn telefoon blijf ik af .die doet het nog steeds.
Nu is er gisteren een cleaner door de pc gegaan en je raadt het...uitgelogd! En WEER werkt er GEEN 1 inlog!!!!! Dus weer alleen mijn telefoon die nog werkt. En terugbellen doen ze ook niet meer. Ik ben dit heel erg ZAT! Vanaf december duurt deze ellende en misschien zelfs eerder, het is dat ik inloggen op de laptop..anders had ik dat niet eens geweten. Maar niemand kan gebruik maken van ziggo go!!!!! Doe er wat aan!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
😘😘🫵👍🙌👏💪🎊🎉🏆
@Nonnie1971 schreef:
En ik ga toch echt geen nieuwe pc kopen met Windows 1 voor alleen ziggo...
Ik zal de pc boven straks eens kijken...volgens mij is dat wel 11.
Maargoed, dat is niet die van mij.
in Oktober 2025 stopt de ondersteuning van Windows 10 dan is het sterk aanbevolen te upgrade naar Windows 11
Ha Ronald, wellicht kan je mij ook helpen met de oplossing die je hebt geboden aan Nonnie1971.
Hier precies dezelfde problemen.
Op geen enkele manier Ziggo Go aan de praat te krijgen.
WW al x keer gewijzigd. Inloggen bij Mijn Ziggo geen probleem
Telefonische collega's komen niet verder dan er is een storing.
Wellicht dat jij mij kan helpen? Problemen sinds januari 2025
Ik heb me dus opnieuw geregistreerd met een heel ander emailadres en ww op zijn aanraden. Alle andere accounts zijn nu weg.
Goedemorgen @Riems029, welkom op de Ziggo Community! 😄
Jij lijkt inderdaad last te hebben van hetzelfde probleem. Ik heb het huidige Mijn Ziggo / Ziggo Go account voor je verwijderd. Zou je een nieuw account willen registreren met een e-mailadres die niet met je voornaam begint?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.