1
Vraag
2
Reacties
suraj_ss24

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Sinds abonnementswijziging met Kabel TV werkt Ziggo GO niet meer

Zowel als in de browser als op de app geeft Ziggo Go geen zenders weer.

Ik heb alleen de keuze uit Ziggo sport free 1 2 3.

Afbeelding:

Lees meer
Knipsel.PNG
105 Reacties 105
Meldingen
Aan Uit
NikiP

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het werkt niet, maar voor heel even werkte het wel.

Ik logged in op Ziggo Go via een Opera Browser en kon ik alle kanalen zien en bekijken.
Toen probeerde ik het op de Ziggo Go app, daar zag ik alleen de 3 sport zenders, daarna op Chrome browser, ook alleen de 3 sport zenders.

App van telefoon gedelete en opnieuw gedownload, zelfde probleem.
Chrome browser history gedelete, werkte ook niet.

Ik ging terug naar Opera (die nog altijd open stond) daar werkte het nog, het e-mail adres van het account was hetzelfde als waarop in via de andere manieren was ingelogd
Opera browser afgesloten en toen opnieuw geopend en toen zag ik daar ook alleen maar de sport zenders!!

Geen idee hoe of waarom dit zou gebeuren voelt heel vreemd! Maar dacht zeg het in zoveel mogelijk detail voor het geval het de defs kan helpen met het oplossen.

Cihan

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, ik heb het zelfde problem.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9626Posts
  • 1120Oplossingen
  • 4376Likes

Hi @NikiP - Erg bijzondere ervaring, dank voor het delen! Ik heb jullie terugkoppelingen (ook die van @Eric R. 2) doorgeven. Sorry dat het nog steeds niet is opgelost, ik houd jullie op de hoogte.

@Cihan - Ik verwacht inderdaad dat je ook getroffen bent door dit issue, ik laat je weten als er een update is!

DON PAPA

Level 17
  • 4034Posts
  • 63Oplossingen
  • 3402Likes

Werkt er soms nog maar één persoon op de IT afdeling? Ik zie steeds meer issues voorbij komen die maanden lang duren. Net of er nog niet genoeg klanten weglopen elke maand weer 🙃

Eric R. 2

Level 4
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Fijn @Alex , maar dit hoor ik nou al 3 maanden. Ondertussen komen er alleen maar gevallen bij en lijkt niemand van de aanmelders hier toevvallig in een van de opgeloste scenario's te vallen. Ziggo denkt dat we gek zijn zeker?

Eric R. 2

Level 4
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

En zo is er weer een week voorbij zonder update, oplossing of communicatie in welke vorm dan ook. Ook TotaalTV bericht inmiddels over deze voortdurende problemen, en het programma Radar heeft inmiddels ook op een van mijn contactverzoeken gereageerd, dus wie weet gaan die er ook aandacht aan besteden. Je kunt zo echt niet met betalende klanten omgaan en het wordt zo langzamerhand tijd dat Ziggo zich dat eens gaat beseffen.

Zie ook https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-go-wordt-opnieuw-probleemdossier-ziggo-veel-klachten-over-stori...

Eric R. 2

Level 4
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

@Alex En zo is er weer een week voorbij zonder oplossing, update of enige vorm van communicatie.

Ik ga inmiddels de 4e maand van mijn abonnement in, de TV diensten zijn nog steeds niet geleverd en ik heb besloten het op te geven. Kan Alex of een van de andere moderatoren mijn abonnement aanpassen naar Internet Only (XXL). Ik wens niet langer te betalen voor diensten die niet geleverd worden. Graag een bevestiging.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9626Posts
  • 1120Oplossingen
  • 4376Likes

Hi @Eric R. 2 - Ik had je heel graag iets van informatie willen geven, maar helaas is er nog steeds geen nieuwe update. Het is inderdaad waardeloos en frustrerend dat dit al zo lang moet duren zonder enige vorm van duidelijkheid. Ik snap ook dat je dan andere opties overweegt; een dergelijke aanpassing aan je abonnement kan je in gang zetten via Mijn Ziggo. Mocht je daar toch tegen problemen aanlopen, laat het me weten.

Mookerheide

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb Ziggo go ook 2 weken geleden toegevoegd aan mijn internet only pakket en hetzelfde probleem.

Al 3x contact gehad met Ziggo over het probleem, en ze doen net alsof ze van niets weten.

Beloven mij iedere keer dat ik de volgende dag gemaild wordt met een oplossing.

Ging vandaag zelf maar eens op onderzoek uit en kwam zodoende hier terecht.

GlobusShillus

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Het wordt tij€ dat de nationale ombudsman wordt ingeschakeld.

minimaal COMPENSATIE voor niet geleverde diensten!!!

Valderrama

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Haha, Ziggo biedt dus nog geen financiële compensatie voor dit al maandenlang spelende probleem? Wat een lachwekkend slechte service! Ongekend...

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78297Posts
  • 5293Oplossingen
  • 23335Likes

@Valderrama Ziggo heeft een financiële compensatieregeling zoals met je overeengekomen toen je het abonnement bij Ziggo nam.

Dat betekent dat je aangeeft aan Ziggo wat er misgaat bij je en dat is de startdatum en dan weer wanneer het probleem opgelost is, dan kan de compensatietermijn vastgesteld worden met de daarbij behorende compensatie volgens de voorwaarden.

Robben123

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste Alex, wil je dit voor mijn account ook checken heb precies hetzelfde probleem al 5 dagen lang en begin dit echt zat te worden. Snap best dat het een aantal dagen duurt, maar bel 15 mins met de klantenservice en moet het dan zelf maar via dit forum oplossen🫣. Als je meer informatie nodig hebt hoor ik het heel graag van je. Alvast bedankt voor de moeite. Mvg Robben

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78297Posts
  • 5293Oplossingen
  • 23335Likes

@Robben123 Dat is niet altijd met één klik op te lossen, anders was het allang gebeurd, sommigen wachten al 3 maanden op een oplossing, je kunt alleen maar duimen dat er binnenkort wel een oplossing voor komt.

Robben123

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ja krijg je toch echt woedeaanvallen van. Je betaald een godsvermorgen en door een of andere software fout ben je aan de goden overgeleverd. Wacht het nog een week af en anders stap ik mooi af naar kpn. Met het aansluiten hebben we ook al 4 weken gewacht

Robben123

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dankjewel trouwens voor je eerlijke bericht Bert

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9626Posts
  • 1120Oplossingen
  • 4376Likes

Hi @Robben123 - Alles wijst er inderdaad op dat jouw situatie ook valt onder deze storing. Er is helaas geen workaround of andere actie mogelijk, we moeten helaas afwachten op dit moment, het spijt me.

GlobusShillus

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik weet niet wat er gebeurt, maar omdat ik regelmatig even check of eea werkt:
Vanochtend rond 9:00 werkte Ziggo Go via de browser (edge), maar niet in de app op iOS (iPhone)
Dan weer via edge: alleen 3 zenders, uitgelogd/ingelogd: werkt
App verwijderd, opnieuw geinstalleerd, ingelogd: alleen de drie sportzenders
Via browser: alleen de drie sportzenders. Uitgelogd/ingelogd: 3 sportzenders.
Browser afgesloten, opnieuw opgestart: Drie sportzenders.
uitgelogd, afgesloten, opgestart, ingelogd (alles browser edge): weer alleen drie sportzenders.
Via Firefox: Alleen drie sportzenders

Kortom, voor heel even (15 minuten of zo) werkte Ziggo Go, en alleen via Edge.

M.J.1

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Alex, het is de frustratie ten top en voor zover ik kan zien is dit al jaren aan de gang. De moed zakt in mijn schoenen. Jouw werk lijkt me ook niet om vrolijk van te worden. Ik zal er geen A4tje van maken maar ben al enige tijd dagelijks bezig met klantenservice, die niet bekend is met dit probleem, hoe kan dat vraag je je af. Een van deze medewerkers heeft een ticket aangemaakt, #40990, de klantenservice zegt dit niet in te kunnen zien, kan jij me de status meedelen? Zou met 3 dagen afgerond moeten zijn…Uiteraard speelt het probleem nog.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78297Posts
  • 5293Oplossingen
  • 23335Likes

"het is de frustratie ten top en voor zover ik kan zien is dit al jaren aan de gang."

Gelukkig niet, dit issue loopt nu 4 maanden en de oplossing zie ik ook nog niet snel verschijnen.