1
Vraag
2
Reacties
suraj_ss24

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Sinds abonnementswijziging met Kabel TV werkt Ziggo GO niet meer

Zowel als in de browser als op de app geeft Ziggo Go geen zenders weer.

Ik heb alleen de keuze uit Ziggo sport free 1 2 3.

Afbeelding:

Lees meer
Knipsel.PNG
107 Reacties 107
Meldingen
Aan Uit
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1124Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @M.J.1 - Het probleem speelt inderdaad nog steeds. Er zijn in batches al enkele herstelacties uitgevoerd, maar helaas lijkt dat vooralsnog geen (permanente) oplossing te zijn, zoals je bijv. in de reactie boven je kunt zien. Ik kan het dan ook niet mooier maken dan het is, we moeten op dit moment afwachten.

@GlobusShillus - Dank voor het testen en vooral voor het delen van je bevindingen. We hebben hier helaas meer voorbeelden van gezien, en heb dit intern teruggekoppeld.

Mookerheide

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bij mij werkt het ineens weer sinds vandaag 😁

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1124Oplossingen
  • 4397Likes

Ontzettend fijn om te horen, @Mookerheide - Dank voor de terugkoppeling!

M.J.1

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Fijn inderdaad voor Mokerheide, maar hoe staat het ervoor met ticket 40990, nog steeds geen koppeling tussen mijn abonnement en Ziggo Go? Is nu 3 weken! Bellen, chatten, dagelijks en niets..zo teleurstellend. 

M.J.1

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hartstikke fijn zeg! Nog iets speciaals gedaan hiervoor?

NikiP

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi @Alex Ben ik weer maar met een vervolg op mijn bericht van 4-8-24.
Van de week werkte Ziggo Go opeens toen ik het ging proberen, fijn wat tv kunnen kijken! 
Ik dacht laat ik voor ik hier een update geven ook even dubbel checken of het op de mobiele app ook werkt. 
Maar op de app zie ik alleen de Ziggo Sport zenders, ook als ik uit en dan weer inlog, ook als ik de app verwijder en dan opnieuw download. 

Maar het raarste is, als ik nu op mijn computer inlog zie ik ook alleen nog maar de Ziggo Sport Zenders. Dit lijkt precies hetzelfde als wat er de laatste keer gebeurde (zie mijn bericht van 4-8) maar toen had ik direct nadat het op mijn computer werkte de app geprobeerd dus had ik de directe connectie niet gelegd.

Beide keren werkte het opeens aan het begin van de maand? Dit kan gewoon toeval zijn maar was wel iets dat mijn opviel (als in het was beide keren de eerste keer in de maand zijn dat ik op de ZiggoGo app had ingelogged) 

Ik hoop dat deze informatie het developer team dat het probleem probeert op te lossen verder kan helpen! 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1124Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @NikiP - Allereerst dank voor je uitgebreide terugkoppeling en ook absoluut voor je geduld. 

We blijven inderdaad voorbeelden zien waarbij het slechts tijdelijk werkt, het oplosteam is hiervan inmiddels op de hoogte. Of de eerste van de maand er mee te maken heeft, durf ik niet te zeggen. Met de beschikbare informatie verwacht ik dat het toeval is. We zien gelukkig inmiddels ook voorbeelden waarbij het definitief opgelost lijkt te zijn, dus ik hoop ook het voor jou (en anderen hier) snel opgelost is.

GlobusShillus

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ook ik kan mededelen dat ik nu Ziggo Go zowel mobiel als op mij PC kan gebruiken.
Lang wachten voor een oplossing.
Jammer dat we niet op de hoogte gebracht zijn dat er (mogelijk) iets is gewijzigd, maar toch iig blij dat het nu eindelijk (voor mij) is opgelost.
@Alex Thanks voor je support.