1
Vraag
2
Reacties
suraj_ss24

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Sinds abonnementswijziging met Kabel TV werkt Ziggo GO niet meer

Zowel als in de browser als op de app geeft Ziggo Go geen zenders weer.

Ik heb alleen de keuze uit Ziggo sport free 1 2 3.

Afbeelding:

Lees meer
Knipsel.PNG
107 Reacties 107
Meldingen
Aan Uit
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1124Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @Bandri - Jouw situatie valt inderdaad ook onder dit probleem, ik heb het toegevoegd aan het onderzoek.

@JoopM12345 - Bij jou is de situatie mij nog niet helemaal duidelijk, ik zie namelijk dat er gisteren twee abonnementswijzigingen zijn geweest. Op dit moment wordt de tweede bestelling verwerkt, met de Next Mini. Ik vermoed dat als die is afgerond, Ziggo GO ook (weer) werkt.

@anoniemforum - Je hebt gelijk inderdaad. In dit geval klopt het gewoon dat het icoontje hier ontbreekt.

NikiP

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is ruim een maand geleden dat ik zelf in een ander topic did probleem heb aangekaart, en het probleem is nog steeds niet opgelost. ZiggoGo is de reden dat ik TV heb toegevoegd aan mijn pakket, hoe kan het dat er nog steeds geen oplossing is, tijdenlijk of niet? 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1124Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @NikiP - Meer dan terechte vraag, maar helaas heb ik geen positief antwoord: Er wordt nog steeds aan dit issue gewerkt en er is helaas geen workaround bekend op dit moment. Wel lijkt de oorzaak gevonden te zijn, wat hoop geeft op een spoedige oplossing. Zodra we meer weten, komen we uiteraard in de lucht.

NikiP

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sorry om weer een bericht te plaatsen maar wou toch weer voor een update vragen, ik ben laatst 2 keer gebeld door de klanten service die dachten dat het probleem was opgelost, dit was helaas niet het geval voor mij.

Dus nu heb ik nog steeds, 2 maanden na het veranderen van mijn abonnement (van internet complete naar internet complete en Kabel TV) nog steeds alleen maar de 3 sport zenders op Ziggo Go.

Zijn er iets van updates?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1124Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @NikiP,

Meer dan logisch dat je navraag doet hoor! Ik zag inderdaad dat er telefonisch contact met je was gezocht omdat ze één van de oorzaken hadden gevonden en dit wilden verifiëren. Ik las helaas dat het inderdaad bij jou niet de oplossing was. Ik had ook heel graag een update voor je willen hebben hieromtrent, maar helaas heb ik op dit moment ook niet meer dan deze informatie. Het is inderdaad erg kwalijk dat dit al zo lang speelt, we blijven dit ook najagen maar het is helaas afwachten.

Bandri

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Inmiddels 2 maanden verder en nog steeds geen gebruik kunnen maken van het abonnement waar we wel voor betalen.. dit is ons eerste ervaring met Ziggo, maar ik kan niet zeggen dat we het als heel positief ervaren.. wat is het vervolg, hoelang mag dit duren? Kunnen we een compensatie verwachten? 

GlobusShillus

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ook schandalig dat er geen compensatie tegenover deze incompetentie staat. Als ik over zou kunnen stappen zou ik dat zeker doen. Helaas geniet ziggo hier van een monopolie positie en het enige alternatief is (slechter) mobiel internet, of slechts maximaal 8Mbit. Geen van beide voldoende voor thuiswerken. Ik denk er sterk over klachten in te dienen bij de consumenten autoriteit telecom. 

Eric R. 2

Level 4
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Ik ben ook "slachtoffer" en begrijp je boosheid als geen ander. Gelukkig heb ik meerdere alternatieven dus ik ben zeker weg bij Ziggo aan het einde van mijn contract. Toch heb jij ook een serieus alternatief denk ik. Zie https://www.starlink.com/nl

Tv via NLZiet en klaar 🙂

GlobusShillus

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Helaaas is dat geen alternatief omdat ik in een appartement in het bos woon. Ik heb niet de mogelijkheid de ontvanger te plaaatsen. Te veel belemmeringen.

VZWatcher

Level 12
  • 740Posts
  • 3Oplossingen
  • 615Likes

Ik heb Starlink onlangs zelf geplaatst in een bosgebied russen de bossen. Het werkt minder dan met vrijzicht maar het werkt wel. Niet zo snel als Ziggo maar als je voldoende hebt aan 5)Mbps is dit echt haalbaar, Nadeel is de hoge latency van Starlink, Maar ook in een bos zou je probleemloos NLziet kunnen kijken met Starlink.

GlobusShillus

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Niet alleen bos, maar ook een appartementsgebouw. De app geeft ook aan dat het niet haalbaar is.
Vooruit heb ik bos, links en rechts ook bomen, achter een gebauw, boven een balkon. als ik helemaal bovenin zou wonen zou het waarschijnlijk wel gaan. daar bovenop, met telewerken is 50 Mbit aan de krappe kant en de latency geeft ook issues. (minst erg van alles)
maar helaas geen sigaar voor mij.

m_tu

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

is die storing al eens opgelost. ik heb hetzelfde probleem geen zenders in ziggo go.

Eric R. 2

Level 4
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Nee. Maar geen zorgen, het duurt pas 3 maanden. Wat is dat nou op een mensenleven.

C.B.H.

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik ben nu bijna 3/4 weken geleden gebeld met de vraag of ik wilde controleren of de app het deed: wonder boven wonder deed dat het ook, welgeteld 2 uren. Toen ik dezelfde avond weer wilde kijken, was het terug bij af. Direct weer contact opgenomen en er werd aangegeven dat het 'probleem bekend was'. 

Ondertussen blijf ik klantenservice vragen hoe het nu verloopt m.b.t. en ik krijg bagger weinig antwoorden. Het duurt nu al bijna 3 maanden. Drie maanden voor een service waar ik extra voor betaal en niets geleverd krijg. 

Hoe lang gaat dit nog allemaal duren? Want ik vind de communicatie naar de klant over het probleem en de ontwikkeling naar een oplossing ervan zeer slecht. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78726Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23512Likes

@C.B.H. Ziggo meld: "Bedankt voor alle meldingen in dit topic. We weten inmiddels wat er aan de hand is. Momenteel onderzoeken we de oorzaak."

Maar daarna blijft het angstvallig stil op alle fronten, ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat het onderaan een prioriteitenlijst hangt te bungelen en dat het nog lang kan gaan duren.

Of @Alex of een andere moderator moet heel goed nieuws hebben 🙂

VZWatcher

Level 12
  • 740Posts
  • 3Oplossingen
  • 615Likes

Ik viel bijna van mijn stoel. Kon mij nog net beethouden. Maar kudo's voor @Bert !

Valentino

Level 8
  • 187Posts
  • 3Oplossingen
  • 61Likes

@Alexhet zou Ziggo sieren als er een compensatie komt voor de weken dat iemand helemaal geen tv heeft kunnen gebruiken.
Bijvoorbeeld voor @NikiP 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4651Posts
  • 612Oplossingen
  • 2383Likes

Het probleem staat inderdaad al lang open. Tot mijn grote spijt is er geen nieuws sinds de laatste reactie van @Alex omtrent deze problematiek. Uiteraard blijf ik jullie signalen - evenals nieuwe voorbeelden - delen bij het onderzoeksteam. Zodra we nieuws hebben komen we erop terug.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1124Oplossingen
  • 4397Likes

Hi allen,

Eén van de scenario's waarbij dit probleem optreedt zou opgelost moeten zijn. Hiervoor dien je wel handmatig uit te loggen en weer in te loggen. Kunnen jullie controleren of het weer bij jullie werkt? @C.B.H. , @Eric R. 2 , @m_tu @Bandri @NikiP, @JoopM12345 - We horen het graag!

Eric R. 2

Level 4
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

@AlexGeen verschil. Ik heb getest met Chrome en Firefox via ziggogo.tv. Uitgelogd, cache geleegd, cookies verwijderd en opnieuw ingelogd. Maar nog steeds de 3 sportzenders.

Ook nog getest op de iPhone en iPad met de ziggogo app. Uitgelogd. App verwijderd. Opnieuw geinstalleerd en weer ingelogd. Geen verschil.

Ik weet niet zo goed meer wat ik moet zeggen.