1
Vraag
2
Reacties
suraj_ss24

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Sinds abonnementswijziging met Kabel TV werkt Ziggo GO niet meer

Zowel als in de browser als op de app geeft Ziggo Go geen zenders weer.

Ik heb alleen de keuze uit Ziggo sport free 1 2 3.

Afbeelding:

Lees meer
Knipsel.PNG
Onderzoek gestart

Bedankt voor alle meldingen in dit topic. We weten inmiddels wat er aan de hand is. Momenteel onderzoeken we de oorzaak.

Uitgelicht
Alex

Community Moderator
  • 9626Reacties
  • 1120Oplossingen
  • 4376Likes

Ik vrees dat er een nieuwe storing gaande is: Abonnementen die recent zijn gewijzigd met Kabel TV, lijken niet de juiste kijkrechten te hebben voor Ziggo GO. Dat is ook gebeurd bij jou @C.B.H. , je hoort inderdaad gewoon Ziggo GO te kunnen kijken met dit abonnement.

Ik heb alle gegevens verzameld en doorgezet. Hopelijk is er spoedig meer duidelijk, vooralsnog is het helaas afwachten.

(Dank je, @suraj_ss24 ! Ik heb je mailadres weg gehaald (het stond openbaar), maar uiteraard wel eerst even gecheckt dat het de juiste username was.)

105 Reacties 105
Meldingen
Aan Uit
suraj_ss24
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Hallo,

ik zag ergens date je een gratis tv pakket kan krijgen als je Ziggo en Vodafone combineert.

Hoe activeer ik deze? 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9626Posts
  • 1120Oplossingen
  • 4376Likes

Hi @suraj_ss24 - Om het gratis zenderpakket te activeren is een Digitaal TV-abonnement vereist (TV Start of hoger). Het kan helaas niet met Kabel TV. Je kan mogelijk wel gebruik maken van de andere gratis extra's die de combinatie van Vodafone en Ziggo te bieden heeft. Daarvoor dienen beide geschikte abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd te staan. Krijg Volop extra voordelen | Ziggo en Vodafone hier lees je er meer over, onderaan ook welke abonnement je hiervoor nodig hebt.

Jctimme1978

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier ook en dat is knap irritant.

Dit zou voor mij al genoeg reden zijn om te willen opstappen aangezien we boven tv streamen en we dus boven niks meer kunnen kijken.

RvB61

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook bij mij speelt dit probleem. Ik was juist overgestapt van NLziet naar Ziggogo zodat ik alles in 1 pakket heb. Na bijna 2 weken is dit probleem nog steeds niet opgelost. Ik ga dus maar weer terug naar NLziet!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9626Posts
  • 1120Oplossingen
  • 4376Likes

Hi @Jctimme1978 - Hoewel het uiteraard mogelijk is dat je geen (juist) abonnement te zien krijgt in Ziggo GO, val je niet onder deze storing. Jij hebt namelijk een abonnement met een Next Mini. De storing die we hier bespreken gaat specifiek over abonnementen die recent over zijn gestapt naar een abonnement met Kabel TV. Kun je daarom voor de zekerheid een [nieuw topic starten] en daar de problemen die je ervaart uiteen zetten? Dan duiken we daar verder in op jouw specifieke situatie.

@RvB61 - Ik zie inderdaad dat bij jou hetzelfde is gebeurd. Ik heb helaas nog geen update over dit probleem, uiteraard delen we die hier zodra er wel meer bekend is. Het spijt me 😞

suraj_ss24
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

zijn er al vorderingen?

Eric R. 2

Level 4
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Meh. Dit stemt me niet heel hoopvol. Ik ben per vandaag overgestapt naar Zigoo en heb ook dit probleem. Inmiddels is geprobeerd mijn Ziggo account te verwijderen en opnieuw aan te maken. Dat maakte alles stuk dus vandaar de 2 achter mijn naam.

Blijkbaar speelt dit dus al een paar weken, de medewerker die ik vanmiddag belde vertelde me echter doodleuk dat het wel 48 uur kon duren voordat TV actief werd. Right.

Zit ik op dag 1 van 365 dagen ergernis? Ik hoop het niet. Mijn laatste ervaring met Ziggo/UPC was een jaar of 10 geleden en ik had beter weg kunnen blijven denk ik nu. Afijn, dan maar wat anders doen vanavond 😉

RvB61

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Alex, Omdat Ziggogo mij niet de kijkrechten geeft van mijn televisiepakket, betaal ik nu voor een dienst waar ik niets aan heb. Ik ga er vanuit dat over de periode dat Ziggogo niet juist werkt , we daar financieel in worden gecompenseerd. Toch?… ik heb inmiddels weer een abonnement bij NLZIET afgesloten, zodat ik toch flexibel televisie kan blijven kijken.

Gooster

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Alex,

Ik heb ook last van dit probleem. Ik kan alleen de sport zenders zien. 

Wat moet ik doen om het op te lossen

groet Allard

marc.dewever

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Alex,

Vorige week is mijn abonnement ook aangepast en zie ook enkel de sportzenders in Ziggo Go. Kun jij mij hier ook mee helpen?

Alvast dank.

Groet, Marc

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9626Posts
  • 1120Oplossingen
  • 4376Likes

Hi all,

Jullie vallen inderdaad ook onder dit probleem. Ontzettend frustrerend als je net je abonnement hebt aangepast of zelfs hebt aangevraagd. Er is helaas geen nieuwe update te melden, er wordt nog steeds hard gewerkt aan een oplossing. Zodra we meer weten, komen we uiteraard in de lucht.

Theodorus1970

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

identiek probleem hier. 2x een half uur met de helpdesk gebeld. Kansloos.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9626Posts
  • 1120Oplossingen
  • 4376Likes

Hi @Theodorus1970 - Bij jou vind ik geen recente wijziging naar/met Kabel TV. Volgens mijn gegevens heb je een abonnement met een Next Mini.

Hoewel je hetzelfde kunt ervaren (geen abonnement in Ziggo GO), is de oorzaak anders dan wat we in dit topic bespreken. Mocht het inderdaad om dat abonnement gaan, kun je dan een [nieuw topic] starten? Dan zoomen we daar verder in op wat er bij jou aan de hand is.

suraj_ss24
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Hallo Mensen,

wordt er nog aan dit probleem gewerkt, mijn Ziggo Go werkt nog steeds niet 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4591Posts
  • 606Oplossingen
  • 2325Likes

@suraj_ss24 Begrijpelijk dat je om updates blijft vragen aangezien je graag gebruik wil maken van Ziggo GO. Op dit moment loopt het onderzoek en heb ik geen nieuwe informatie. Als we meer weten, delen we het uiteraard via deze weg.

GlobusShillus

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Zelfde issue hier.
Er is bekend wat fout is, maar oorzaak niet. Ook is er nog steeds geen oplossing.
Kan dit iets meer prio krijgen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78297Posts
  • 5294Oplossingen
  • 23337Likes

@GlobusShillus heeft ook een eigen topic waar dit probleem naar voren is gebracht.

Ziggo Go slechts Ziggo Sport free 1,2,en 3. Geen a... - Ziggo Community

Bandri

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Zelfde probleem hier. Vorige week nieuw abonnement afgesloten, tot nu toe nog geen tv kunnen kijken..

JoopM12345

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde probleem hier. Alleen de sportzenders zijn zichtbaar. Blijkt het niet te werken dan maak ik gebruik van het herroepingsrecht (14 dagen) en stap ik over naar een andere provider.

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10305Posts
  • 597Oplossingen
  • 2926Likes

@Cecilia  schreef:

Hi @suraj_ss24, welkom hier. 

Wat een bijzonder vreemd probleem! Als ik je gegevens erbij pak dan zie ik inderdaad terug dat op 2 mei 2024 een pakket is besteld met toegang tot Ziggo GO. Dit staat ook actief onder jouw gegevens sinds bovengenoemde datum. In jouw screenshot valt het mij op dat er ook geen profiel is gekoppeld in Ziggo GO. Bij jou ontbreekt dit icoontje ook.

Op basis van je abonnement (wat goed actief staat) en ook het Mijn Ziggo account waarin je abonnement goed staat vermeld, zie ik eigenlijk geen bijzonderheden wat dit probleem kan verklaren. Wat ik nog graag wel zou willen proberen is om het Mijn Ziggo account eens volledig te verwijderen, zodat je een nieuw account kan registeren. Er wordt dan ook altijd weer een nieuwe koppeling gegenereerd met je abonnement. Is dit wat jou betreft akkoord? Mocht dit het probleem niet oplossen, dan wil ik het graag intern voor je uitzetten. Wil je voor de volledigheid ook het e-mailadres (gebruikersnaam) vermelden in jouw Community profiel onder 'Persoonlijke Informatie'? 

Houd er rekening mee dat het verwijderen van jouw Mijn Ziggo account gevolgen heeft voor het inloggen op jouw Community account. Deze zijn namelijk gekoppeld. Je kunt je opnieuw registeren voor de Community met een ander e-mailadres en met jouw nieuwe account hier een terugkoppeling plaatsen. Indien gewenst kunnen we de koppeling dan ook weer voor jou verplaatsen naar je al bestaande account. 

@Cecilia  profielen is alleen beschikbaar als je een tv start compleet of max abonnement met mediabox xl next of next mini hebt,

of is dat veranderd ?