1
Vraag
2
Reacties
suraj_ss24

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Sinds abonnementswijziging met Kabel TV werkt Ziggo GO niet meer

Zowel als in de browser als op de app geeft Ziggo Go geen zenders weer.

Ik heb alleen de keuze uit Ziggo sport free 1 2 3.

Afbeelding:

Lees meer
Knipsel.PNG
Onderzoek gestart

Bedankt voor alle meldingen in dit topic. We weten inmiddels wat er aan de hand is. Momenteel onderzoeken we de oorzaak.

Uitgelicht
Alex

Community Moderator
  • 9634Reacties
  • 1121Oplossingen
  • 4377Likes

Ik vrees dat er een nieuwe storing gaande is: Abonnementen die recent zijn gewijzigd met Kabel TV, lijken niet de juiste kijkrechten te hebben voor Ziggo GO. Dat is ook gebeurd bij jou @C.B.H. , je hoort inderdaad gewoon Ziggo GO te kunnen kijken met dit abonnement.

Ik heb alle gegevens verzameld en doorgezet. Hopelijk is er spoedig meer duidelijk, vooralsnog is het helaas afwachten.

(Dank je, @suraj_ss24 ! Ik heb je mailadres weg gehaald (het stond openbaar), maar uiteraard wel eerst even gecheckt dat het de juiste username was.)

107 Reacties 107
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78362Posts
  • 5298Oplossingen
  • 23364Likes

Heb je wel een Ziggo abonnement waar Ziggo Go in zit?

Log je wel in met je Mijn Ziggo inlog gegevens?

Als je je hieronder hebt aangemeld, dan krijg je alleen de vrije sportzenders met voetbalwedstrijden te zien met Europees voetbal van de Nederlandse ploegen en de finale: Ziggo Sport Free: meld je gratis aan!

suraj_ss24
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Ik heb altijd ziggo Go gebruikt het werkte prima.

Op gegeven moment heb ik mijn ziggo abonnement verlengt toen hebben ze ziggo go vergeten toe te voegen.

ik heb contact opgenomen met ziggo om ziggo go weer toe te voegen. dat hebben ze gedaan.

maar geen zenders alleen ziggo sport free.  

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78362Posts
  • 5298Oplossingen
  • 23364Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8257Posts
  • 2432Oplossingen
  • 4099Likes

Hi @suraj_ss24, welkom hier. 

Wat een bijzonder vreemd probleem! Als ik je gegevens erbij pak dan zie ik inderdaad terug dat op 2 mei 2024 een pakket is besteld met toegang tot Ziggo GO. Dit staat ook actief onder jouw gegevens sinds bovengenoemde datum. In jouw screenshot valt het mij op dat er ook geen profiel is gekoppeld in Ziggo GO. Bij jou ontbreekt dit icoontje ook.

Op basis van je abonnement (wat goed actief staat) en ook het Mijn Ziggo account waarin je abonnement goed staat vermeld, zie ik eigenlijk geen bijzonderheden wat dit probleem kan verklaren. Wat ik nog graag wel zou willen proberen is om het Mijn Ziggo account eens volledig te verwijderen, zodat je een nieuw account kan registeren. Er wordt dan ook altijd weer een nieuwe koppeling gegenereerd met je abonnement. Is dit wat jou betreft akkoord? Mocht dit het probleem niet oplossen, dan wil ik het graag intern voor je uitzetten. Wil je voor de volledigheid ook het e-mailadres (gebruikersnaam) vermelden in jouw Community profiel onder 'Persoonlijke Informatie'? 

Houd er rekening mee dat het verwijderen van jouw Mijn Ziggo account gevolgen heeft voor het inloggen op jouw Community account. Deze zijn namelijk gekoppeld. Je kunt je opnieuw registeren voor de Community met een ander e-mailadres en met jouw nieuwe account hier een terugkoppeling plaatsen. Indien gewenst kunnen we de koppeling dan ook weer voor jou verplaatsen naar je al bestaande account. 

suraj_ss24
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Hi Cecilia,

Ik heb inmiddels meerdere keren contact gehad met de Ziggo servicedek met dit probleem.

Met een van de medewerkers heb ik mijn account volledig verwijderd en opnieuw aangemaakt.

Helaas heeft dit ook niet geholpen.

Dit probleem is er ook op mijn macbook waar ik safari als browser gebruik, en ook op mijn mobiel iphone 13 pro werkt het niet.

Om tv te kijken gebruik ik nu NLziet dit kost me 9 euro per maand extra.

Het is tegek voor woorden dat dit probleem zolang niet opgelost is.

Maar ik wacht jullie reactie af,

Groet Suraj.

DON PAPA

Level 17
  • 4034Posts
  • 63Oplossingen
  • 3402Likes

Haha, ik sprak gister iemand die had juist het omgekeerde, die had een free Sport account omdat hij bij een andere provider zat, en die kon opeens alle zenders kijken in zijn ZiggoGo TV app, ondanks dat hij geen internet had van Ziggo (maar hij vond het niet zo erg, en zal er ook wel geen melding van maken verwacht ik) 😉. Er gaat dus duidelijk iets giga mis aan de kant van Ziggo 🫣

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24598Posts
  • 1067Oplossingen
  • 7995Likes

Voor de Ziggo Go kan je gewoon de inlog gebruiken die je ook voor de inlog van Mijn Ziggo gebruikt, deze zijn identiek.

Voor deze Ziggo Go App moet je inderdaad zoals @Bert  aangeeft voor aanmelden met een nieuwe user Naam en wachtwoord en dan heb je alleen de 3 UEFA zenders die je kan kijken. Het is een beetje verwarrend omdat deze ook op de Ziggo Go App lijkt maar dan beknopt met 3 kanalen.

Als je uitlogt en met je e-mail en inlog van de Mijn Ziggo en je logt in op Ziggo Go App of browser https://www.ziggogo.tv/nl/home dan komt de oude Ziggo Go weer tevoorschijn.

suraj_ss24
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Hi Dave, 

Ik kan me niet registreren als nieuwe gebruiker ik krijg deze melding:

Knipsel1.PNG

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24598Posts
  • 1067Oplossingen
  • 7995Likes

@suraj_ss24 

Kom je er wel in met huidig account

suraj_ss24
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Dave,

ik kom er gewoon in met mijn huidige account, maar dan verandert er niets in Ziggo GO

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24598Posts
  • 1067Oplossingen
  • 7995Likes

Ik weet wat er mis gaat, Ziggo Moderators zullen je morgen wel verder helpen. Ik denk dat @Paul dit wel kan kortsluiten met een collega hier over.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9634Posts
  • 1121Oplossingen
  • 4377Likes

Hi @suraj_ss24,

Ik vermoed inderdaad ook dat er iets op de achtergrond misgaat, waardoor je abonnement niet wordt herkend. Wil je voor de zekerheid [hier, bij je persoonlijke opmerkingen], noteren welke username je gebruikt bij Ziggo GO? Ervan uitgaande dat dit overeenkomt met wat ik zie, ga ik het intern doorzetten!

suraj_ss24
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Hi Alex,

Mijn username van Ziggo Go is mijn E-mail adres ***

**Moderator: E-mailadres verwijderd**

Pineapple

Level 16
  • 1960Posts
  • 190Oplossingen
  • 803Likes

@suraj_ss24 het is niet erg handig om hier op het forum je e-mailadres te vermelden. Maar in je profiel bij het veld ''opmerkingen''. Dit is alleen zichtbaar voor Ziggo moderators. 

Pineapple

Level 16
  • 1960Posts
  • 190Oplossingen
  • 803Likes

Bedankt voor het verwijderen van het e-mailadres moderator! 🤗

C.B.H.

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dit probleem heb ik ook. Sinds deze week aangesloten bij Ziggo en ben door de chat doorverwezen hiernaartoe. Ik kan wel inloggen (geen gratis account), maar zie niet alle zenders. Telefonisch en in chat is mij verteld I.c.m. kabel tv (zonder deze te hoeven aansluiten) dat Ziggo Go mogelijk was. Wie kan mij helpen met een oplossing? 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9634Posts
  • 1121Oplossingen
  • 4377Likes

Ik vrees dat er een nieuwe storing gaande is: Abonnementen die recent zijn gewijzigd met Kabel TV, lijken niet de juiste kijkrechten te hebben voor Ziggo GO. Dat is ook gebeurd bij jou @C.B.H. , je hoort inderdaad gewoon Ziggo GO te kunnen kijken met dit abonnement.

Ik heb alle gegevens verzameld en doorgezet. Hopelijk is er spoedig meer duidelijk, vooralsnog is het helaas afwachten.

(Dank je, @suraj_ss24 ! Ik heb je mailadres weg gehaald (het stond openbaar), maar uiteraard wel eerst even gecheckt dat het de juiste username was.)

suraj_ss24
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Hallo Mensen,

Er is al een tijd niet meer gereageerd op dit topic.

Ik kan nog steeds geen gebruik maken van Ziggo Go.

Wordt er achter de schermen aan gewerkt? ik hoor het graag van jullie.

Groet Suraj

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2827Posts
  • 300Oplossingen
  • 1360Likes

Hi @suraj_ss24!

Dat kan kloppen. Het probleem is nog in onderzoek en er is nog geen oplossing voor gevonden! 😞 Ik moet nog even om je geduld vragen. Zodra we meer weten, hoor je van ons!