FL

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sinds TP-link blijft beeld vastlopen bij Ziggo GO tv app

Sinds de installatie van de tp-link kan ik via Ziggo go tv app geen tv meer streamen/kijken op m'n tweede tv. Het beeld blijft vastlopen. Wat kan ik  doen om het probleem op te lossen?

 

Mijn moeder heeft ook de tp-link geïnstalleerd. De Ziggo go tv app herkende de tv niet meer. Sindsdien kan er niet meer gestreamd worden. Voorheen wel. 

9 Reacties 9
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

bij jou 

zijn zowel de tv als mobiel tablet met de tp-link verbonden?

 

hoe is de tp-link bij jou moeder ingesteld router of access point ?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

In je eigen situatie zal de sterkte van het wifi signaal mogelijk onvoldoende zijn. Er zijn teveel zaken onbekend om een goed advies te kunnen geven. Je noemt Ziggo Go TV gaat het om een op Android gebaseerde smart TV ?

 

Bij de situatie van moeder zal mogelijk de genoemde instelling een rol spelen, is de TV daar direct bedraad verbonden aan de Connectbox?

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23613Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Vervelend maar zou je volgende willen bekijken.

 

Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

FL
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je antwoord. Ik ben een beetje een digibeet dus hoop dat je mij begrijpt. Tplink in de woonkamer is met de internetkabel aangesloten aan de router.  Bij installering heb ik bij stap 4 voor access point gekozen. Alle apparaten zijn aangesloten op hetzelfde netwerk. 

FL
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je reactie. Nee, de tv is niet direct bedraad verbonden aan de connect box. Het gaat om de 2e tv in de slaapkamer. Het betreft wel een smart TV met Android. 

FL
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je reactie. Ik heb het geprobeerd, maar het is mij helaas niet gelukt. Wanneer ik op de link klik, word ik doorgestuurd naar andere pagina's, maar kom er niet meer uit. Ik heb een tp-link app. Daar zou ik volgens mij ook gegevens uit kunnen halen. Als dat zo is, wil ik het opnieuw proberen. Kan je mij aub laten weten of het mogelijk is om de gegevens van de tplink app te halen? 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23613Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@FL  Welke TP-Link app is dit als ik vragen mag.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Soms kan wat oudere apparatuur problemen hebben met 'MESH-wifi'. Probeert u dan één ( of een mix ) van de onderstaande opties :


Alleen voor het betreffende apparaat:
-Zet het apparaat aan
-Start de Deco app op uw smartphone
-Staat het apparaat in de lijst ? Zo nee, stop dan met deze optie.
-Selecteer het apparaat
-Klik op tandwieltje bovenin
-”Mesh Technologie” > uitzetten
-Werkt het nu wel?

Voor het gehele systeem:
-Start Deco app
-Kies “Meer” ( vierkantje van 9 puntjes rechts onderin )
-Kies “Geavanceerd”
-“Snelle roaming” > uitzetten
-Werkt het nu wel?

M.b.t. de Deco M4, leest u ook dit eens : Leidraad voor TP-Link DECO

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

@Dave! 

ik denk dat TS de Deco app gebruikt

 

https://apps.apple.com/nl/app/tp-link-deco/id1186159417

Uitgelicht topic