Sadia12345
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Series werken niet via Ziggo Go wel via mediabox

Goedenavond,

Er zijn meerdere series die werken via de mediabox maar niet via de ziggo go app. Ik krijg de volgende foutmelding te zien:

Niet beschikbaar

Deze video kan niet worden afgespeeld. (LicenseEndpointUnknownError.400.contentLocator.prohibited)

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

6 Reacties 6
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 43473Reacties
  • 2526Oplossingen
  • 9245Likes

Dit lijkt op een server fout bij Ziggo, die kun je niet zelf oplossen.

Daar moet Ziggo naar kijken.

Sadia12345
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je reactie Bert. Ik heb net telefonisch contact gehad en ben naar de community doorverwezen..

Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 43473Reacties
  • 2526Oplossingen
  • 9245Likes

Alles op de community wordt meegenomen naar de juiste achterliggende afdelingen.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Sadia12345
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat is mooi. Ik heb mijn adresgegevens toegevoegd. Vriendelijk dank voor je hulp.

Rikst Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2083Reacties
  • 172Oplossingen
  • 238Likes

Hoi @Saida12345

Gek dat de films het wel doen in de app maar niet op de box. Daar moet dan iets niet goed gaan. Kun je mij laten weten welke films het precies betreft? Dan check ik hier of ik hetzelfde ervaar. 

Sadia12345
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Rik,

Dank voor je reactie. Een voorbeeld is de serie The Wire of Sopranos. Alvast dank voor je hulp 

Mvg

Uitgelicht topic