1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Sadia12345

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Series werken niet via Ziggo Go wel via mediabox

Goedenavond,

Er zijn meerdere series die werken via de mediabox maar niet via de ziggo go app. Ik krijg de volgende foutmelding te zien:

Niet beschikbaar

Deze video kan niet worden afgespeeld. (LicenseEndpointUnknownError.400.contentLocator.prohibited)

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 546Likes

Dag @Sadia12345! Ik heb zojuist aflevering 1 van seizoen 1 van zowel The Sopranos als The Wire gestart en die streams starten bij mij zonder problemen. Het probleem lijkt dus niet in de serieus zelf te zitten.

Wat me echter opvalt in het systeem is dat je niet het Movies & Series (X)L zenderpakket bij ons afneemt. Zowel The Sopranos als The Wire zijn HBO series die in dat zenderpakket vallen. Ik verwacht dat je om die reden deze gekke foutmelding krijgt in Ziggo GO en dat het daarom niet werkt. Uiteraard is het erg vreemd dat je tegelijkertijd wél kunt kijken via je Mediabox, want eigenlijk had je via je mediabox dan ook geen toegang moeten hebben tot deze series. 

Je hebt overigens nog wel recht op een gratis zenderpakket omdat je volgens mijn systeem hollandsnieuwe combineert met Ziggo. Met die combi kun je bijvoorbeeld kiezen voor het Movies & Series L zenderpakket wat dan gratis is. Met dat zenderpakket heb je toegang tot o.a. de HBO series die je noemt. Mijn advies is daarom om dat zenderpakket aan te zetten in je Mijn Ziggo account zodat je ook via Ziggo GO kunt kijken 🙂 Meer informatie hierover vind je overigens op de website van hollandsnieuwe.

Vragen? Stel ze gerust! We helpen graag.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78332Posts
  • 5296Oplossingen
  • 23352Likes

Dit lijkt op een server fout bij Ziggo, die kun je niet zelf oplossen.

Daar moet Ziggo naar kijken.

Sadia12345
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je reactie Bert. Ik heb net telefonisch contact gehad en ben naar de community doorverwezen..

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78332Posts
  • 5296Oplossingen
  • 23352Likes

Alles op de community wordt meegenomen naar de juiste achterliggende afdelingen.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Sadia12345
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat is mooi. Ik heb mijn adresgegevens toegevoegd. Vriendelijk dank voor je hulp.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5519Posts
  • 510Oplossingen
  • 1874Likes

Hoi @Saida12345

Gek dat de films het wel doen in de app maar niet op de box. Daar moet dan iets niet goed gaan. Kun je mij laten weten welke films het precies betreft? Dan check ik hier of ik hetzelfde ervaar. 

Sadia12345
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Rik,

Dank voor je reactie. Een voorbeeld is de serie The Wire of Sopranos. Alvast dank voor je hulp 

Mvg

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 546Likes

Dag @Sadia12345! Ik heb zojuist aflevering 1 van seizoen 1 van zowel The Sopranos als The Wire gestart en die streams starten bij mij zonder problemen. Het probleem lijkt dus niet in de serieus zelf te zitten.

Wat me echter opvalt in het systeem is dat je niet het Movies & Series (X)L zenderpakket bij ons afneemt. Zowel The Sopranos als The Wire zijn HBO series die in dat zenderpakket vallen. Ik verwacht dat je om die reden deze gekke foutmelding krijgt in Ziggo GO en dat het daarom niet werkt. Uiteraard is het erg vreemd dat je tegelijkertijd wél kunt kijken via je Mediabox, want eigenlijk had je via je mediabox dan ook geen toegang moeten hebben tot deze series. 

Je hebt overigens nog wel recht op een gratis zenderpakket omdat je volgens mijn systeem hollandsnieuwe combineert met Ziggo. Met die combi kun je bijvoorbeeld kiezen voor het Movies & Series L zenderpakket wat dan gratis is. Met dat zenderpakket heb je toegang tot o.a. de HBO series die je noemt. Mijn advies is daarom om dat zenderpakket aan te zetten in je Mijn Ziggo account zodat je ook via Ziggo GO kunt kijken 🙂 Meer informatie hierover vind je overigens op de website van hollandsnieuwe.

Vragen? Stel ze gerust! We helpen graag.

borry52

Level 15
  • 1220Posts
  • 18Oplossingen
  • 433Likes

Ik heb al een hele tijd het zelfde probleem op mijn Samsung tablet maar alleen met de series die ik in mijn kijklijst heb gezet.

Rechtsreeks via Movies&Series werkt het wel maar via mijn kijklijst kan ik ze niet afspelen.

Op de Next is het geen enkel probleem.

Ook op mijn telefoon en Philips tv werkt het met Ziggo Go wel goed.

Ik denk dat het ook nog uitmaakt op welk apparaat je naar Ziggo Go kijkt want op mijn tablet is ook geregeld de programma gids leeg terwijl het op mijn telefoon en de tv nooit voorkomt dat de gids geen programma gegevens heeft.