1
Vraag
2
Reacties
PHK

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Serie via Ziggo GO niet te kijken: Service niet beschikbaar

Als ik series wil kijken via Ziggo Go op mijn telefoon (Android) krijg is de melding 'Helaas, je kan dit volgens afspraak met de content aanbieder niet bekijken via Ziggo Go. Dit terwijl ik van anderen weet dat zij het wel zo bekeken hebben.

Hoe los ik dit probleem op?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
PHK
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hi, inmiddels is het opgelost, blijkbaar moet je na het toevoegen van extra zenders 24 uur wachten. Een medewerker van Ziggo hield vol dat dit een afspraak was met de content beheerder. Dit geloofde ik niet omdat ik een deel van een serie (C.B.Strike) wel al via streamimg had gezien. Dus eigenlijk vreemd verhaal en weet niet waar het nu echt aan gelegen heeft. 

Dank voor het meedenken, Bert en Monica.

 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Welke zender heb je het over en/of welk programma?

PHK
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het gaat om series zoals Chernobyl. C.B. Strike. Deze worden niet op tv uitgezonden

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je Movies & Series L of  Movies & Series XL in je abonnement?

PHK
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb movies en series XL

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @PHK en welkom op de Community! Wat een vreemd probleem heb je, goed dat je ons hier gevonden hebt. 

Waar ik nog wel benieuwd naar ben is of het via de mediabox wel werkt, krijg je daarop ook een foutmelding bij deze content? En heb je dit ook bij andere (niet HBO) content zoals bijvoorbeeld The Handmaid's Tale? 

PHK
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hi, inmiddels is het opgelost, blijkbaar moet je na het toevoegen van extra zenders 24 uur wachten. Een medewerker van Ziggo hield vol dat dit een afspraak was met de content beheerder. Dit geloofde ik niet omdat ik een deel van een serie (C.B.Strike) wel al via streamimg had gezien. Dus eigenlijk vreemd verhaal en weet niet waar het nu echt aan gelegen heeft. 

Dank voor het meedenken, Bert en Monica.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic