1
Vraag
2
Reacties
Jos_V

Level 9
  • 265Posts
  • 2Oplossingen
  • 163Likes

Serie-opnames niet te annuleren via Ziggo GO in browser

Hi,

 

Het lijkt erop dat een serie-opname niet te annuleren is via Ziggo GO in de browser (Chrome). Bij een geplande opname klik ik op "Wijzig opname", dan komt wel de popup "Annuleer seire opname", maar als je daarop klikt gebeurt er niets.  Ik heb hetzelfde gedaan via de Ziggo GO app in Android, en dan werkt het wel.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Goedemorgen @Jos_V! We zijn nog eens aan het testen geslagen en hebben inmiddels de oplossing gevonden. Die oplossing bleek gelukkig vrij eenvoudig, namelijk het verwijderen van de cookies in de Chrome browser. Hier werkt het nu gelukkig weer. Zou je dit ook willen doen? Mocht je dan nog problemen ervaren, horen we het graag!  

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23614Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Als je via https://www.ziggogo.tv/nl.html je opname wilt verwijderen lukt dit niet, vreemd.

 

Als je eerst inlogt en weet niet of je een profiel hebt, doe je dit dan alsvolgt:

 

Als je naar Bewaard Map gaat daar staan je Opnames.

 

Klik op BewerkKlik op Bewerk

 

 

Klik op Bewerk

Klik dan op het programma welke je wilt verwijderenKlik dan op het programma welke je wilt verwijderen

 

Vink nu je programma aan en klik op verwijderRechtsboven op VerwijderenRechtsboven op Verwijderen

 

Nu zie je verwijder 4 opnames en vink rondje aan en verwijder

Dan Series en Opnames allemaalDan Series en Opnames allemaal

Jos_V
Topicstarter
Level 9
  • 265Posts
  • 2Oplossingen
  • 163Likes

Hi @Dave! , in mijnn geval wilde ik juist de al gemaakte opnames juist niet verwijderen alleen toekomstige opnames.  Dus ik ga dan op een geplande opname staan, niet op een al opgenomen aflevering.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23614Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Dit kan je beter op de Media Box zelf doen, werkt wat beter als via de Ziggo Go App.

Via de Media Box krijg je de afleveringen te zien, die kan je met het prullenbakje weghalen.

Jos_V
Topicstarter
Level 9
  • 265Posts
  • 2Oplossingen
  • 163Likes

Mijn melding gaat alleen over Ziggo GO in de browser, daar gaat het fout (d.w.z. er gebeurt niks als je op de annuleer-keuze klikt), dus wellicht dat Ziggo die bug een keer kan oplossen.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @Jos_V, dankjewel voor je melding hierover. Ik ben direct zelf aan het testen geslagen in de Chrome browser en inderdaad, geplande opnames kan ik via deze browser niet annuleren. Ik heb het ook nog in de Edge browser getest, hier werkt het wel. Deze informatie heb ik inmiddels doorgezet naar mijn collega's zodat hiernaar gekeken kan worden. Ik hoop snel meer nieuws te hebben! 

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Goedemorgen @Jos_V! We zijn nog eens aan het testen geslagen en hebben inmiddels de oplossing gevonden. Die oplossing bleek gelukkig vrij eenvoudig, namelijk het verwijderen van de cookies in de Chrome browser. Hier werkt het nu gelukkig weer. Zou je dit ook willen doen? Mocht je dan nog problemen ervaren, horen we het graag!  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic