Het installen van de serie-opname voor De Oranjewinter (v/a 2 jan 2025, 21:35 SBS6) lukt niet. Zowel in de webapp als op de Next-box krijg je te zien dat het is gelukt als je daar de serie-opname instelt, maar er verschijnt zowel in de app als op de Next-box in de EPG geen rood cirkeltje.
In het verleden had ik De Oranjewinter al opgenomen als serie, dus wellicht is er een probleem in de EPG met seizoen/aflevering, waardoor het systeem denkt dat het oude, al opgenomen afleveringen zijn.
Losse afleveringen opnemen lukt wel, dan verschijnt het rode cirkeltje wel.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit is een al lang voorkomende bug.
Serieopname is niet te programmeren / plannen (wor... - Pagina 2 - Ziggo Community
Een "tijdelijke" oplossing c.q. "workaround" ontdekt. Hierbij de doorlopen stappen:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een al lang voorkomende bug.
Serieopname is niet te programmeren / plannen (wor... - Pagina 2 - Ziggo Community
Een "tijdelijke" oplossing c.q. "workaround" ontdekt. Hierbij de doorlopen stappen:
Steef, bedankt voor de reminder. Ik had dit ooit eerder bij de hand gehad en dat toen ook gedaan, herinner ik me nu. Maar merk wel op dat dit alleen op de Next-box werkt, in de webapp (niet getest met Android app) kun je na losse opname niet de serie annuleren en alleen die ene opname annuleren heeft geen effect. Op de Next-box werkte het inderdaad goed nu.
Zelfde probleem hier. Het omzeil-trucje werkt op de PC en Android-apparaten helaas niet. Zal de TV en de Next nog eens aanslingeren...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.