Bij sommige programma's kan ik in Ziggo Go niet meer de hele serie bewaren. Hoe kan ik dat oplossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @wimdrost , welkom op de Ziggo Community!
Wat @Bert en @LouisA aangeven klopt inderdaad; het gaat soms mis als je een eerder seizoen al eens een serie-opname hebt ingesteld. Je Mediabox denkt op dat moment dat hij al is ingesteld, maar toch lukt het niet ze op te nemen. De workaround is hierboven ook al genoemd, maar kun je anders ook hier vinden. We hebben dit uiteraard in onderzoek en werken aan een definitieve oplossing!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welke foutmeldingen of resultaten krijg je te zien op welk kanaal met welke serie?
Dat ben ik ook vorige week tegengekomen. Vandaag Inside op SBS 6. Stond al in de serieopname, maar ineens was dat weg. Opnieuw instellen ging niet, wel de opname voor de betreffende en de volgende dag opnieuw ingesteld. Daarna was de serieopname weer mogelijk. Gebeurt overigens ook wel eens bij de Belgische zenders.
Klopt, het gaat wel eens mis, dan alle vormen van opnamen verwijderen, zowel de serie als eventueel een losse opname en opnieuw proberen om de serie op te nemen.
Hi @wimdrost , welkom op de Ziggo Community!
Wat @Bert en @LouisA aangeven klopt inderdaad; het gaat soms mis als je een eerder seizoen al eens een serie-opname hebt ingesteld. Je Mediabox denkt op dat moment dat hij al is ingesteld, maar toch lukt het niet ze op te nemen. De workaround is hierboven ook al genoemd, maar kun je anders ook hier vinden. We hebben dit uiteraard in onderzoek en werken aan een definitieve oplossing!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.