Vraag
Reacties
Oplossing
wimdrost
Level 1

Serie bewaren in Ziggo GO werkt niet meer

Bij sommige programma's kan ik in Ziggo Go niet meer de hele serie bewaren. Hoe kan ik dat oplossen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @wimdrost , welkom op de Ziggo Community!

Wat @Bert en @LouisA aangeven klopt inderdaad; het gaat soms mis als je een eerder seizoen al eens een serie-opname hebt ingesteld. Je Mediabox denkt op dat moment dat hij al is ingesteld, maar toch lukt het niet ze op te nemen. De workaround is hierboven ook al genoemd, maar kun je anders ook hier vinden. We hebben dit uiteraard in onderzoek en werken aan een definitieve oplossing!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Welke foutmeldingen of resultaten krijg je te zien op welk kanaal met welke serie?

0 Kudos
LouisA
Level 3

Dat ben ik ook vorige week tegengekomen. Vandaag Inside op SBS 6. Stond al in de serieopname, maar ineens was dat weg. Opnieuw instellen ging niet, wel de opname voor de betreffende en de volgende dag opnieuw ingesteld. Daarna was de serieopname weer mogelijk. Gebeurt overigens ook wel eens bij de Belgische zenders.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Klopt, het gaat wel eens mis, dan alle vormen van opnamen verwijderen, zowel de serie als eventueel een losse opname en opnieuw proberen om de serie op te nemen.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @wimdrost , welkom op de Ziggo Community!

Wat @Bert en @LouisA aangeven klopt inderdaad; het gaat soms mis als je een eerder seizoen al eens een serie-opname hebt ingesteld. Je Mediabox denkt op dat moment dat hij al is ingesteld, maar toch lukt het niet ze op te nemen. De workaround is hierboven ook al genoemd, maar kun je anders ook hier vinden. We hebben dit uiteraard in onderzoek en werken aan een definitieve oplossing!