JJAM_Houben

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Scrolbar mist in ZiggoGo.TV

Geachte Medewerker

 

Ik probeer op de ZiggoGo.TV website een andere zender te selecteren dan de eerste 7, maar dat lukt vanaf vandaag niet meer. De scrolbar aan de rechterkant die er gisteren nog wel was, is vandaag niet meer te vinden. Ook werkt de boel niet met de pijltjes toetsen. Wanneer kunnen we een nieuwe 'fantastische' uiterlijk krijgen waarbij wel weer alle zenders te selecteren zijn?

JJAM_Houben_0-1654718511756.png

 

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Reacties
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @JJAM_Houben, welkom op de Ziggo Community!

 

Helder verhaal! We hebben hier inderdaad meer meldingen van gezien en dit teruggekoppeld naar de ontwikkelaars. Ik kan me inderdaad meerdere scenario's voorstellen waarbij dit onhandig is. Dank voor je feedback! Zodra er wat bekend is, laat ik het weten.

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Als je de Browser gewoon openzet zoals dit

Schermafbeelding 2022-06-08 om 22.11.25.png

Dan kan je met je pijltjes of muis gewoon scrollen. Je kan de App ook installeren en op je bureaublad zetten en dan gewoon apart kijken en scrollen en wisselen met muis of pijl toetsen.

JJAM_Houben
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Dave

 

Bedankt voor je reactie, maar in die view werkt het ook niet. De app installeren kan ik niet omdat ik momenteel op een werk laptop probeer te kijken. En ik kan daar niet op installeren.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

In ieder geval graag gedaan, denk dat alles langzaam stap voor stap weer wordt ingezet, morgen zijn de medewerkers weer van Ziggo en die zullen zeker de topic's oppakken en helpen waar nodig is.

vanderwala

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi JJAM,

 

 

Als work-around om bij de zenders te komen die niet in beeld zijn, doe ik het volgende:

In de programmagids klik ik een willekeurig programma van een zender onder in beeld aan. Daardoor verspringt die zender omhoog, en zie ik weer een aantal nieuwe zenders onderaan staan.
Ik heb ook 2 x ctrl- gedaan (uitzoomen naar 80 procent), daardoor zie je meer zenders in beeld in de programmagids.

Succes!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @JJAM_Houben, welkom op de Ziggo Community!

 

Helder verhaal! We hebben hier inderdaad meer meldingen van gezien en dit teruggekoppeld naar de ontwikkelaars. Ik kan me inderdaad meerdere scenario's voorstellen waarbij dit onhandig is. Dank voor je feedback! Zodra er wat bekend is, laat ik het weten.

Uitgelicht topic