1
Vraag
2
Reacties
aqua-filia

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung telefoon koppelen met LG tv

Hoe kan ik ziggo go streamen vanaf mijn Samsung S 10 naar mijn LG tv, netflix, you tube enz. enz. functioneerd prima behalve ziggo go tv kijken

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@aqua-filia  schreef:

Kan ik dat oplossen met een losse chromecast welke op de hdmi poort aangesloten word


@aqua-filia ik had deze gemist, maar dat is inderdaad een oplossing. Als Ziggo ook de internet provider is thuis dan is de nieuwste Chromecast een optie daar kan de Ziggo Go TV app direct op worden geinstalleerd. 

Met de oudere ronde modellen kan je dan vanaf een smartfoon of tablet casten.

Bekijk in context

6 Reacties 6
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat is omdat je niet letterlijk Netflix en YouTube streamt naar de LG, je start remote de aanwezige app op de TV.

Je hebt voor wat je wil een Chromecast nodig, LG heeft dit zover ik weet nog niet standaard in hun TV's zoals Sony en Philips bijvoorbeeld.

 

aqua-filia
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik dat oplossen met een losse chromecast welke op de hdmi poort aangesloten word

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat is inderdaad de oplossing. Let op met het nieuwste model, de eivormige die op Androidtv/Googletv draait daar kan je de Ziggo Go TV app direct op installeren, dan moet Ziggo wel je internet provider zijn.

 

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Ziggo-GO-TV-voor-Apple-TV-Android-TV-en-Amazon-Fire-TV/...

aqua-filia
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een google chromecast gekocht maar die vraagt om wifi maar dat heb ik aan boord niet, ik heb alleen maar de hotspot van mij Samsung S 10 beschikbaar, het is een platte ronde chromecast

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het was mij niet bekend dat het voor gebruik op een boot was.

Het beste werkt dan een telefoon als hotspot en een tweede apparaat om maar de chromecast te streamen. Het is dat de chromecast al is besteld, als er een laptop aan boord is dan zal www.ziggogo.tv ook functioneren, eventueel de laptop aan de TV aansluiten.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@aqua-filia  schreef:

Kan ik dat oplossen met een losse chromecast welke op de hdmi poort aangesloten word


@aqua-filia ik had deze gemist, maar dat is inderdaad een oplossing. Als Ziggo ook de internet provider is thuis dan is de nieuwste Chromecast een optie daar kan de Ziggo Go TV app direct op worden geinstalleerd. 

Met de oudere ronde modellen kan je dan vanaf een smartfoon of tablet casten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic