1
Vraag
2
Reacties
Anneke41

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Samenvoegen vodafone en ziggo lukt niet

Het lukt maar niet om ZiggoGo actief te krijgen en mijn vodafone/ziggo accounts samen te voegen.

Ik ben ingelogd en telkens wanneer ik op "start samenvoegen" druk moet ik mij aanmelden.....gek word ik ervan.

 

Iemand tips?

 

Anneke41_0-1651320302489.png

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1089Posts
  • 187Oplossingen
  • 493Likes

@Anneke41 zeer frustrerend, we zagen eerder wat problemen met de 1e registratie van Mijn Ziggo waarbij de activatiemail niet verstuurd werd
Dit account is is bij jou nog niet geregistreerd en hierdoor kun je Ziggo GO nog niet gebruiken. Kun je eens checken of het registreren lukt op deze pagina

Mocht je tegen problemen aanlopen, laat het me weten. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
Super Expert
  • 66871Posts
  • 4697Oplossingen
  • 18519Likes

Je hoeft Ziggo en Vodafone niet samen te voegen om Ziggo Go te kunnen gebruiken.

Samenvoegen kan soms ook weer andere problemen opleveren.

 

Kun je wel inloggen in Mijn Ziggo via www.ziggo.nl en dan rechts bovenin op Mijn Ziggo klikken?

Gebruik je de Mijn Ziggo gegevens om in Ziggo Go in te loggen?

 

Welke Ziggo Go vorm gebruik je op welk apparaat?

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1089Posts
  • 187Oplossingen
  • 493Likes

@Anneke41 zeer frustrerend, we zagen eerder wat problemen met de 1e registratie van Mijn Ziggo waarbij de activatiemail niet verstuurd werd
Dit account is is bij jou nog niet geregistreerd en hierdoor kun je Ziggo GO nog niet gebruiken. Kun je eens checken of het registreren lukt op deze pagina

Mocht je tegen problemen aanlopen, laat het me weten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic