Het lukt maar niet om ZiggoGo actief te krijgen en mijn vodafone/ziggo accounts samen te voegen.
Ik ben ingelogd en telkens wanneer ik op "start samenvoegen" druk moet ik mij aanmelden.....gek word ik ervan.
Iemand tips?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Anneke41 zeer frustrerend, we zagen eerder wat problemen met de 1e registratie van Mijn Ziggo waarbij de activatiemail niet verstuurd werd
Dit account is is bij jou nog niet geregistreerd en hierdoor kun je Ziggo GO nog niet gebruiken. Kun je eens checken of het registreren lukt op deze pagina?
Mocht je tegen problemen aanlopen, laat het me weten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je hoeft Ziggo en Vodafone niet samen te voegen om Ziggo Go te kunnen gebruiken.
Samenvoegen kan soms ook weer andere problemen opleveren.
Kun je wel inloggen in Mijn Ziggo via www.ziggo.nl en dan rechts bovenin op Mijn Ziggo klikken?
Gebruik je de Mijn Ziggo gegevens om in Ziggo Go in te loggen?
Welke Ziggo Go vorm gebruik je op welk apparaat?
@Anneke41 zeer frustrerend, we zagen eerder wat problemen met de 1e registratie van Mijn Ziggo waarbij de activatiemail niet verstuurd werd
Dit account is is bij jou nog niet geregistreerd en hierdoor kun je Ziggo GO nog niet gebruiken. Kun je eens checken of het registreren lukt op deze pagina?
Mocht je tegen problemen aanlopen, laat het me weten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.