Het is zeer vervelend, en heb even op Spike gekeken daar kan ik wel alles replay terug kijken, maar op Fox en The Goldbergs niet, dat klopt, dit zal een rechten kwestie zijn met Fox en Ziggo dat dit niet in de replay mag, dan kan je beste een Serie opnemen, kan je het alsnog terug kijken.
Weet niet natuurlijk niet wat voor abonnement je hebt, TV Start - Complete of Max
Welke Media je gebruikt, ik heb net via Ziggo Go app, via de Media Box Next en AppleTV Ziggo Go TV app en daar is het niet mogelijk.
Voor Spike zou je eventueel uitloggen dan je Cache van je toestel kunnen legen en weer inloggen.
Bij Apple is het naar Instellingen > Algemeen > iPhone/iPad opslag beheren > Ziggo App dan kies je Opruimen, en vervolgens tik je de app Ziggo Go weer aan en hij ververst zich weer op de Apple.
Laat maar even weten, anders zien we je reactie graag.
Vermeld je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen Ziggo Medewerkers gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info