Enige tijd terug melde ik al dat ene groot deel van spike niet meer te replayen viel. Dit is destijds opgelost. Maar dit probleem is weer terug. Ook op Fox is dit probleem ontstaat. Neem simpel wel de Goldbergs als voorbeeld en je zal zien dat 80% niet te replayen valt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goed dat je hier melding maakt @Darkje. Ik heb het zelf ook even getest maar kan op Spike en Fox gewoon gebruik maken van ReplayTV. Kan je hier op beide zenders helemaal niets terugkijken?
Wat betreft the Goldbergs lijkt dit te maken te hebben met de zender waarop het op dat moment wordt uitgezonden. Zoek ik the Goldbergs op in Ziggo Go dan zie je inderdaad dat de ene wel en de andere niet afspeelbaar is. Het verschil zit hem hier in de zender, afleveringen die je kunt terugkijken zijn uitgezonden door Comedy Central. Afleveringen waarbij terugkijken niet mogelijk is zijn uitgezonden door Fox. Het zal dan met de uitzendrechten te maken hebben, waardoor je afleveringen uitgezonden door Fox niet kunt terugkijken. Andere programma's op Fox zijn namelijk wel terug te kijken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het is zeer vervelend, en heb even op Spike gekeken daar kan ik wel alles replay terug kijken, maar op Fox en The Goldbergs niet, dat klopt, dit zal een rechten kwestie zijn met Fox en Ziggo dat dit niet in de replay mag, dan kan je beste een Serie opnemen, kan je het alsnog terug kijken.
Weet niet natuurlijk niet wat voor abonnement je hebt, TV Start - Complete of Max
Welke Media je gebruikt, ik heb net via Ziggo Go app, via de Media Box Next en AppleTV Ziggo Go TV app en daar is het niet mogelijk.
Voor Spike zou je eventueel uitloggen dan je Cache van je toestel kunnen legen en weer inloggen.
Bij Apple is het naar Instellingen > Algemeen > iPhone/iPad opslag beheren > Ziggo App dan kies je Opruimen, en vervolgens tik je de app Ziggo Go weer aan en hij ververst zich weer op de Apple.
Laat maar even weten, anders zien we je reactie graag.
Vermeld je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen Ziggo Medewerkers gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Dit lijkt me niet. Aangezien andere afleveringen wel beschikbaar zijn.
P.S. vorige keer was het spike.
Maar ik zie op Fox dat ik de The Goldberg niet replay kan kijken, misschien een uitloggen en inloggen, maar hier kan ik alleen The Goldbergs opnemen, en niet replay, als dit zo is zijn er afspraken rondom Ziggo gemaakt met Fox dat dit niet kan, heeft allemaal met rechten te maken.
Als je even scrollt dan zie je dat de ene wel en de ander niet afspeelbaar is.
Goed dat je hier melding maakt @Darkje. Ik heb het zelf ook even getest maar kan op Spike en Fox gewoon gebruik maken van ReplayTV. Kan je hier op beide zenders helemaal niets terugkijken?
Wat betreft the Goldbergs lijkt dit te maken te hebben met de zender waarop het op dat moment wordt uitgezonden. Zoek ik the Goldbergs op in Ziggo Go dan zie je inderdaad dat de ene wel en de andere niet afspeelbaar is. Het verschil zit hem hier in de zender, afleveringen die je kunt terugkijken zijn uitgezonden door Comedy Central. Afleveringen waarbij terugkijken niet mogelijk is zijn uitgezonden door Fox. Het zal dan met de uitzendrechten te maken hebben, waardoor je afleveringen uitgezonden door Fox niet kunt terugkijken. Andere programma's op Fox zijn namelijk wel terug te kijken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.