1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
FvH

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Replay onderbroken door Siri, film start totaal opnieuw op en ik kan niet vooruitspoelen

Hoi, ik zat met de ziggo Go app op mijn iPhone een film te kijken. Ongeveer een kwartier voor het einde werd door iets war er in de film gezegd werd Siri geactiveerd. En toen...startte de Replay bij het begin van de film. Hoe frustrerend is dat. Waarom onthoudt de app niet gewoon tot waar je gekeken hebt, net zoals Netflix?
Wat kan ik nu doen. Ik heb natuurlijk geen zin on de film weer opnieuw te kijken. Maar ik wil wel het einde van de film zien!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6918Posts
  • 788Oplossingen
  • 2015Likes
Hoi,

Dat is inderdaad knetter vervelend! Normaal gesproken wordt er wel onthouden hoe ver je was en kun je kiezen voor verder kijken waar je gebleven was, maar blijkbaar is het fout gegaan met dit punt onthouden. :disappointed_relieved:

Is het een film van Movies & Series (L) of keek je die film via Replay TV?
In geval van Replay, dan zit er helaas niets anders op dan weer bij het begin te beginnen.
Wat je dan wel kan doen is een timer zetten. Als je bijvoorbeeld tot ongeveer een uur gekeken hebt, zet je de timer op 55 minuten en kun je andere dingen doen totdat ie afgaat.
Is natuurlijk niet zoals het hoort te gaan, maar het is allicht beter dan 2 keer dezelfde film kijken.

Groet,
Evert

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6918Posts
  • 788Oplossingen
  • 2015Likes
Hoi,

Dat is inderdaad knetter vervelend! Normaal gesproken wordt er wel onthouden hoe ver je was en kun je kiezen voor verder kijken waar je gebleven was, maar blijkbaar is het fout gegaan met dit punt onthouden. :disappointed_relieved:

Is het een film van Movies & Series (L) of keek je die film via Replay TV?
In geval van Replay, dan zit er helaas niets anders op dan weer bij het begin te beginnen.
Wat je dan wel kan doen is een timer zetten. Als je bijvoorbeeld tot ongeveer een uur gekeken hebt, zet je de timer op 55 minuten en kun je andere dingen doen totdat ie afgaat.
Is natuurlijk niet zoals het hoort te gaan, maar het is allicht beter dan 2 keer dezelfde film kijken.

Groet,
Evert
FvH
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Evert,
bedankt voor je reactie! Was op Replay, dus het zal idd een timer-actie worden.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6918Posts
  • 788Oplossingen
  • 2015Likes
Hè jammer!
Hopelijk kun je toch nog genieten van het einde van de film! ?
EnergieBoy

Level 19
  • 11435Posts
  • 578Oplossingen
  • 1888Likes
Sorry dat ik wel even moest lachen toen ik deze topic las. Het is zo fijn dat er van die slimme praat mensen bestaan zoals Hé Siri of Hé Google, maar als ze het op de TV zeggen dan kan het gebeuren dan ook een device in je huis erop gaat reageren. Vorige week bv nog, toen er bij Paul de Leeuw iemand op TV zei Hé Google (jaja, ik heb als Apple fan een Google Home in huis) zei met daar achter een nummer af te spelen, ging bij ons Google Home aan en speelde het nummer af. Paul deed dit ook omdat hij hoopte dat er bij veel mensen in huis dit ging gebeuren. Nou, hier gebeurde het dus 🙂

Uiteraard niet leuk als je weer de hele film terug moet kijken of nu aan moet zetten om vervolgens over een uur het laatste deel te zien. Maar aan de andere kant, de techniek. Overigens wel DE reden dat we onze smart TV minder smart hebben gemaakt want bij sommige dingen ging het geluid opeens harder of juist zachter.

Maar goed, succes in ieder geval en nog veel plezier met de laatste minuten.
Fijn weekend nog!