1
Vraag
2
Reacties
m13

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Replay knop op app niet zichtbaar in Ziggo Go app

Windows 10 via de app
Wil je een lopende uitzending terug kijken vanaf het begin. succes! de replay knop is er niet (altijd) ook staan de vorige en volgende programma niet altijd op de juiste tijd.
Soms helpt het om even op en neer te gaan naar volgende programma en dan weer terug naar huidige en dan verschijnt er wel de replay knop.

Het opnieuw installeren van de App helpt niet.

Kan dit opgelost worden?
Oplossing
20 Reacties 20
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6913Posts
  • 788Oplossingen
  • 2000Likes
Dat ben ik zeker met je eens! Het was inderdaad beter geweest wanneer ik het anders had verwoordt. Ziggo is hier zeker mee bezig en ik hoop op een snelle oplossing 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic