Daniel1

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Replay kijken op iPad via Ziggo Go app werkt niet

Replay tv kijken op iPad werkt niet. Na selecteren programma blijft hij maar laden. Wissen geheugen, vliegtuigstand gebruiken, iPad volledig uitzetten en weer opstarten werkt niet. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, probleem blijft hetzelfde.

 

Zijn ook geen storingen op onze postcode als ik dit controleer op de Ziggo website.

 

Geen idee meer hoe ik dit op kan lossen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Bedankt voor de update @Daniel1 , vreemd dat je dit probleem alleen ervaart via het Online TV-kijken op deze apparaten.
Het klinkt mij alsof je account ergens qua rechten hikt. Om een mogelijk probleem met het account uit te sluiten, zou jij je MijnZiggo wachtwoord eens willen wijzigen? 
Als het probleem 24 uur later nog niet is opgelost, reageer dan in dit topic en zoek ik graag verder met je. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @Daniel1,

Vervelend en raar dat terugkijken niet meer lukt! Begrijpelijk en goed dat je daar al mee aan de slag bent gegaan.

Maak je gebruik van de laatste Ziggo GO en iOS versie op je iPad? Het is van belang de laatste versie te gebruiken. Ook ben ik benieuwd of live tv kijken wel goed gaat en of je een foutcode te zien krijgt als je Replay TV wil gebruiken. 

Daniel1
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Erik,

Ik heb de laatste IOS versie op de iPad en Ziggo Go app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Probleem blijft.

 

Ik krijg geen foutcode te zien. Je krijgt een zwart scherm (meestal, soms verschijnt wel als achtergrond het beeld van het programma) met het draaiende cirkeltje (dat wat je ziet al een pagina geladen wordt). Hier blijft hij dan op staan.

 

ik heb vanochtend nog wat zitten testen en valt me het volgende op:

- programma’s eerder vandaag worden niet geladen en kan je niet terugkijken 

- programma’s van gisteren kan je probleemloos terugkijken

- programma’s van eergisteren kan je probleemloos terugkijken

- programma’s van donderdag kan je sommige wel terugkijken naar de meeste programma’s laden ook niet

- Woensdag situatie idem als donderdag

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

 

Alvast bedankt.

 

Gr. Daniel 

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Bedankt voor je uitgebreide toelichting, @Daniel1

Bijzonder dat het soms gewoon goed gaat en eigenlijk per dag verschilt. Waar ik heel benieuwd naar ben, ervaar je dit bijvoorbeeld ook op je telefoon? En op de box, kun je daar Replay TV wel probleemloos gebruiken?

Daniel1
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor je reactie @Rikst  

 

op de telefoon hetzelfde probleem, via de Next box heb ik geen problemen

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Bedankt voor de update @Daniel1 , vreemd dat je dit probleem alleen ervaart via het Online TV-kijken op deze apparaten.
Het klinkt mij alsof je account ergens qua rechten hikt. Om een mogelijk probleem met het account uit te sluiten, zou jij je MijnZiggo wachtwoord eens willen wijzigen? 
Als het probleem 24 uur later nog niet is opgelost, reageer dan in dit topic en zoek ik graag verder met je. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Is geen bericht, goed bericht hier @Daniel1 ? Is het opgelost? 🙂 

Uitgelicht topic