Aankondigingen
Problemen sinds de laatste update van Ziggo GO? Bekijk hier het overzicht voor de laatste updates.
1
Vraag
2
Reageer en help mee
Jos RB

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Replay hapert sinds update app

Ik heb nieuwe update app en stream via Chromecast naar tv. Streamen lukt, maar bij replay ligt ie er elke paar minuten uit. Voorheen geen last van.

6 Reacties 6
Hans en Emmy

Raadgever
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

• Bij update vd app werkt het weer
Jos RB
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Dank voor je reactie. Helaas ook na de volgende update geinstalleerd te hebben blijft de app erg instabiel en klapt er regelmatig uit bij streamen. Ook bij later afspelen klapt ie er in een serie uit en dan moet je weer vooraan beginnen omdat vooruit spoelen niet kan. Hoogst irritant, en niet eerder meegemaakt.

TB32

Stamgast
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sinds de update werkt deze app niet goed op mijn laptop. Continu haperingen. Processor gebruik vliegt naar 100%. Het is niet meer de nieuwste laptop, maar HBO en Netflix streamen geeft geen problemen. Met de oude Ziggo Go app kwam dit probleem ook niet voor.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 359Posts
  • 37Oplossingen
  • 121Likes

Hi @Jos RB! ZiggoGO is niet zo lekkere uit de update gekomen dus van dat streamen is bekend bij ons. Ontwikkelaars zijn hiervan op de hoogte! 

rolpaul

Stamgast
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Sinds de nieuwe Ziggo Go app update naar 4.40.4322 de Chromecast hapert naar Philips TV, zowel in de TV naar de slaapkamer als de televisie in de woonkamer. Het ligt niet aan mijn mobiel, niet aan het mobiel van mijn partner (die ook getest hebt). Ook ligt het niet aan het internet, heb kabel, wifi alles uitgeprobeerd. Ik heb alles uitgeprobeerd van batterij van de mobiel die ik geoptimaliseerd heb. Maar niets werkt. En dit alleen maar omdat de Ziggo Go app op mijn Androidbox die versie 5.0 heeft niet meer wordt ondersteund, ben ik nu aangewezen op de Chromecast. Wat moet ik doen zodat het beeld niet meer happert?

rolpaul

Stamgast
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik heb hetzelfde probleem maar dan met de Ziggo GO app sinds de update naar 4.40. Wat moet ik doen om dit op te lossen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 5 augustus 2022 10:50 door Ziggo Laatste versie 4.41.4622 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Android TV/Fire TV traagheid in het algemeen wordt verbeterd Onterechte ...

Geplaatst in Ziggo Updates