1
Vraag
2
Reacties
evelienwierper

Level 4
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Replay geprogrammeerde serie op tv

Hai, ik kom er net achter dat ik een eerste uitzending van een serie, die afgelopen maandag uitgezonden is, niet kan terugkijken via Replay (mbv televisie gids gewoon op mijn tv) als ik eerst ingepland heb dat de rest van de serie opgenomen moet worden. Dat is toch vaag??! Ik heb de planning voor de opnames gewist en toen kon ik deel 1 wel gewoon terugkijken. 

Nou was dat op BBCFirst, ik weet niet of iemand anders t toevallig ook bij andere zender heeft?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Goedemiddag @evelienwierper

Oh dat is zeker heel gek! Goed dat je het meldt bij ons. Wij hebben het hier ook getest en het klopt inderdaad dat er softwarematig iets niet klopt. Hier maken we dan ook een melding van richting de desbetreffende afdeling. Het lukt wel via Ziggo Go, dat hebben we ook getest. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Op welke zender welke dag en tijd kun je van welke serie de 1e aflevering niet terugkijken?

evelienwierper
Topicstarter
Level 4
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Staat er bij?! Maandag BBCFirst was om 21.00 uur. Heb m inmiddels trouwens bekeken, heb de opname planning van de serie gewist, aflevering 1 gekeken en daarna gewoon opnieuw de rest van de serie geprogrammeerd.

Maar zou niet zo omslachtig moeten gaan.  

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Je zou lijkt mij onafhankelijk van geplande opname's gewoon via de gids moeten kunnen terugkijken.

Als dat niet kan werkt  het systeem wel heel vreemd.

evelienwierper
Topicstarter
Level 4
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@RoWi. dat vind ik dus ook heel vreemd. Duidelijk een foutje in de programmering 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Met die serie en aflevering 1 zit inderdaad iets fout in de programmering qua opnames zie ik ook in de gids, de rest van de serie lijkt weer goed te zijn.

Ziggo neemt alle voorbeelden mee om de gids met opnames te verbeteren.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Goedemiddag @evelienwierper

Oh dat is zeker heel gek! Goed dat je het meldt bij ons. Wij hebben het hier ook getest en het klopt inderdaad dat er softwarematig iets niet klopt. Hier maken we dan ook een melding van richting de desbetreffende afdeling. Het lukt wel via Ziggo Go, dat hebben we ook getest. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic