1
Vraag
2
Reacties
Majkl75

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Replay Ziggo Go app Apple TV 4K hapert / schokt (frame rate)

Sinds de update juni '22 (ook met build 4.40.4322+1109) hapert het beeld als ik Replay gebruik via de Ziggo Go app op mijn Apple TV 4K (model 2017). Na controle via 'Video Overlay' zie ik dat de frame rate niet boven de 45 fps uitkomt. Kies ik voor TV kijken (live) dan heb ik de haperingen in het beeld niet en is de frame rate 50 fps. In de vorige app (voor de update) kon ik gemiste uitzendingen (Replay) bekijken zonder haperend beeld. Is dit issue reeds bekend?

 

Overigens heb ik de problemen niet op een Apple TV HD (4e gen). Ik zie dat de frame rate bij Replay dan op 25 fps staat met Video Overlay > Aan. Zo ook 25 fps bij TV kijken (live) via de vernieuwde app van juni op de Apple TV HD.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Majkl75
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Inmiddels is het probleem met haperingen van Replay Ziggo Go app via mijn Apple TV 4K verholpen. Zelf geen rol in de oplossing gehad (geen stappen uitgevoerd behalve de update van app uitgevoerd). De frame rate is nu bij uitzendingen via Replay wel steady. Ik ben tevreden!

Bekijk in context

Uitgelicht
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Reacties
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Majkl75 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwes óók klant ben. Maar dit terzijde.

 

Erg vervelend dat je problemen ondervindt. Het best kun je een probleem met de Ziggo Go hier plaatsen. Deze issues staan dan overzichtelijk bij elkaar en zijn daardoor hopelijk sneller te behandelen.

2 Reacties 2
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Majkl75 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwes óók klant ben. Maar dit terzijde.

 

Erg vervelend dat je problemen ondervindt. Het best kun je een probleem met de Ziggo Go hier plaatsen. Deze issues staan dan overzichtelijk bij elkaar en zijn daardoor hopelijk sneller te behandelen.

Majkl75
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Inmiddels is het probleem met haperingen van Replay Ziggo Go app via mijn Apple TV 4K verholpen. Zelf geen rol in de oplossing gehad (geen stappen uitgevoerd behalve de update van app uitgevoerd). De frame rate is nu bij uitzendingen via Replay wel steady. Ik ben tevreden!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic