Over de update van Ziggo GO
Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb regelmatig problemen met de verbinding wanneer ik ziggo go gebruik op een computer. (buffering)
Modem gereset enz, probleem is van de laatste tijd.
Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
werken ander streaming diensten zoals netflix etc wel stabiel ?
maak geen gebruik van netflix oid , volgens een helpdeskmedewerker is de kabel van de versterker (FRA-712/N)
naar het modem mogelijk het probleem /-warmte-kou- uitzetting en krimpen van de kabel/, aangezien internet ook niet stabiel blijkt te zijn, misschien wordt er een nieuwe kabel gezonden???!
Om je binnenkomend signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Dat kan beter, een modem kan problemen krijgen als die achter een versterker aangesloten zit.
Daarom kan Ziggo je gratis een splitter sturen met een passende kabel voor je modem.
Maak je verbinding met de wifi van het modem?
Of ben je verbonden met een netwerkkabel?
@Bert roept, wij draaien 😉 Er is een splitter met coaxkabel naar je onderweg, @Karel53
Hiermee kun je het modem zo rechtstreeks mogelijk op jouw eerste aansluitpunt aansluiten en verwacht ik heel eerlijk gezegd dat de problemen verholpen zijn.
Uiteraard horen wij deze bevestiging graag van je. Laat je dit even weten zodra je alles aangesloten hebt en het even hebt kunnen testen?
@Bert Ik maak verbinding met de wifi van het modem.
In afwachting van een splitter met coaxkabel! , bedankt Jiri!
Ik ga het uitproberen.
Wacht nog steeds op beloofde splitter met coaxkabel....
Jeetje, wat waardeloos @Karel53 Sorry!
Ik weet niet wat er precies mis gaat, maar heb de kabel en splitter nogmaals voor je besteld.
Je ontvangt ieder moment een bevestiging hiervan.
Jiri, Kabel ontvangen, waarvoor dank, maar kan ik een splitter kopen?
Als er een kabel en splitter verzonden is, kunnen die apart binnenkomen.
@Bert , Ik wacht af!! (niet praktisch) edoch...
Zeker niet praktisch, @Karel53. Wel zie ik dat de splitter inderdaad nog onderweg is. Ik heb deze handmatig een zetje gegeven en hij komt direct die kant op.
Heb trouwens verbinding gelegd van aansluitpunt naar modem zonder versterker...dit geeft toch weer verbindingsproblemen!!? Wacht de splitter wel even af!
heb je wel het modem 30 seconde van de stroom gehad?
Goedemorgen @Karel53! Ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad 🙂 Heb je de splitter inmiddels mogen ontvangen en zo ja, is het gelukt deze aan te sluiten? We zijn allen erg benieuwd naar je bevindingen!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...