Vraag
Reacties
Oplossing
Wijnand425
Level 2

Regelmatig melding: 'Onze excuses, chromecast is niet beschikbaar voor deze zender'

ik zie deze melding ook regelmatig en heb Ziggo Go opnieuw geïnstalleerd en Chromecast opnieuw opgestart. Echter ik blijf de meldingen zien. De vraag is ook of dit een foutieve melding is, of dat er daadwerkelijk door kanalen/zenders actief Chromecast wordt geblokkeerd. Ik vermoed dat laatste niet, omdat ik nl. die zender dan ook niet op mijn smartphone kan kijken. Maw zonder Chromecast.  Ik kijk naar meer symptomen voorlopig.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Helder, @Wijnand425 - Dank voor het testen! Replay TV is inderdaad niet beschikbaar voor BBC1 en BBC2. Het klopt dus dat het niet werkt, alleen krijg je blijkbaar een verkeerde/incomplete foutmelding hierover te zien. Ik ga het doorzetten, dank voor je melding!

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Wijnand425, allereerst welkom op de Ziggo Community!

Ik heb van je reactie een nieuw topic gemaakt, omdat het topic waar je op reageerde uit 2017 kwam. Deze melding is mij niet bekend als storing, dus ik ben erg benieuwd naar wat meer details. Ik begrijp dat je eerst kijkt op je telefoon en vervolgens wil casten naar je Chromecast? Krijg je dit altijd bij dezelfde zenders of lijkt het volstrekt willekeurig? 

Wijnand425
Level 2
Topicstarter

zojuist aantal kanalen doorlopen/getest voor Replay. De Chromecast melding verscheen bij BBCone en BBCtwo. En ik zie de melding reeds op mijn smartphone nog voordat ik aan het casten ben. Zodra ik de tijdlijn naar NU breng en ik iets selecteer wat NU speelt is er geen melding en kan ik afspelen en casten. De Chromecast melding lijkt me onterecht en misleidend. 

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Helder, @Wijnand425 - Dank voor het testen! Replay TV is inderdaad niet beschikbaar voor BBC1 en BBC2. Het klopt dus dat het niet werkt, alleen krijg je blijkbaar een verkeerde/incomplete foutmelding hierover te zien. Ik ga het doorzetten, dank voor je melding!

0 Kudos