1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Frannyschrier

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

RTL Lounge uit Ziggo GO verdwenen

Sinds vandaag kan ik geen rtl lounge meer kijken op de ziggo go app. Hoe kan dit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Frannyschrier
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het is al opgelost via ziggo er was een pakket uitgehaald terwijl ik dat pakket wel betaal maar alles is nu weer hersteld

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24845Posts
  • 1075Oplossingen
  • 8110Likes
Heb je al even uitgelogd op de app en daarna weer inloggen.

Kan je RTL Lounge kanaal 140 ook bekijken.

Aanvulling:
Ik heb net ook de App bekeken en hier staat ie er gewoon tussen, misschien iets aan je abonnement aangepast, of een storing misschien.
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 455Likes
Frannyschrier ,

Tijdje geleden hier opeens geen SBS6 meer en zelf niets veranderd. Geen meldingen van storing of zoiets en computer werkte geheel normaal. Later op de avond toch even verder gaan kijken en tot mijn verbazing stond SBS6 niet meer aangevinkt bij de favoriete zenders. Vinkje terug gezet en kon weer kijken. Hoe en waarom dat vinkje weg was is mij tot op heden een raadsel. Dus kijk eens bij Uw favoriete zenders misschien ook een spookvinkje.
Frannyschrier
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het is al opgelost via ziggo er was een pakket uitgehaald terwijl ik dat pakket wel betaal maar alles is nu weer hersteld
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 645Oplossingen
  • 1723Likes
Hoi Frannyschrier , van harte welkom hier op de Community!

Wat gek dat de zender op deze manier verstoppertje met je speelde! Super om te lezen dat inmiddels het probleem al is opgelost en je RTL Lounge weer tussen de zenders in Ziggo GO kunt vinden :grin:

Ik wens je weer heel erg veel kijkplezier en een hele fijne tropische dag!