De Mirascreen die is nooit lekker gewerkt met Ziggo daar mee eens en casten kan de klant evengoed maar sommige dingen terug kijken is niet mogelijk, TV Basis 2 dagen is dit beperkt.
Ik denk zelf dat @m.deuring even de Ziggo Go App op zijn toestel moet verwijderen als het een Android is via de Google Play Store, App opzoeken en verwijderen.
Als het via Apple gaat, dan naar Instellingen > Algemeen > iPhone Opslag > Opruimen > Verwijderen
Daarna telefoon herstart en opnieuw de App downloaden en inloggen.
Wat voor telefoon gebruikt u als ik vragen mag, want de Samsung en Apple hebben issue met de Chromecast. Maar hoeft niet.
Wanneer heeft u voor het laatst de Mini gekregen want het kan ook nog zijn dat de administratie nog niet goed is verwerkt en dat de Mini nog niet is geaccepteerd in de Ziggo Go App in dat geval wil ik wel even vragen of een Ziggo Medewerker hier naar kan kijken, want topic wordt nu lang en we komen niet verder, bij deze vraag ik even om hulp.