Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
VT Pierau
Level 2

Programma's onder 'verder kijken' verwijderen in Ziggo GO

In de Ziggo Go app staan onder "verder kijken" een aantal programma's. Het lukt mij niet om deze (per stuk) te verwijderen. Hoe doe ik dat?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Karel.
Level 17

In het home menu van de ZiggoGo app onder aan naar “Mijn lijsten” gaan, dat aan klikken en dan zie je een menu “VERDER KIJKEN”. Klik daarop en je ziet een keuze “Bewerken”. Als je daar dan weer op klikt kan je op de wittepunt die verschijnt op de aflevering dat selecteren en op “verwijder” klikken. Even bevestigen en de aflevering(en) zijn uit de verder kijklijst verdwenen.

Op Next (mini) hoef je bij “Verder kijken” slechts op de Context toets […] van de afstandsbediening te klikken en je krijgt de keuze verwijder dit programma.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
RoWi.
Level 20

Dat kan niet zover ik weet. Mogelijk wel als dit Cloudopnames betreft. Dan kunt u dit bij het tabblad opnames verwijderen.

VT Pierau
Level 2
Topicstarter

Oke bedankt. Wel gek, nu ontstaat er een soort van oplopende wachtrij van programma's die ik niet meer ga bekijken.

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Dat klopt. Van Netflix weet ik dat dit op den duur wel verdwijnt. Mogelijk dat dit met Ziggo Go ook het geval is.

0 Kudos
Karel.
Level 17

In het home menu van de ZiggoGo app onder aan naar “Mijn lijsten” gaan, dat aan klikken en dan zie je een menu “VERDER KIJKEN”. Klik daarop en je ziet een keuze “Bewerken”. Als je daar dan weer op klikt kan je op de wittepunt die verschijnt op de aflevering dat selecteren en op “verwijder” klikken. Even bevestigen en de aflevering(en) zijn uit de verder kijklijst verdwenen.

Op Next (mini) hoef je bij “Verder kijken” slechts op de Context toets […] van de afstandsbediening te klikken en je krijgt de keuze verwijder dit programma.

Judith
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @VT Pierau was de reactie van @Karel. de gouden tip of lukt het nog steeds niet om programma's te verwijderen? 

0 Kudos
VT Pierau
Level 2
Topicstarter

Dank je wel Karel. Dit werkt inderdaad zo. 
@Judithg Ja dit was inderdaad de gouden tip