Mattijs303
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Programma's/films/series worden niet gestart op de app wegens 'slechte verbinding'.

Hallo,

Sinds een week of twee worden programma's, series en films op de Ziggo Go app wél weergegeven, maar als ik iets wil bekijken en er op klik, dan staat er lange tijd (bijv.) 'Nederland 1 wordt gestart'. Vervolgens krijg ik telkens de melding: 'Check je internetverbinding, omdat deze instabiel lijkt te zijn' en dat er niet genoeg bandbreedte zou zijn.

Ik kreeg deze melding zowel als ik het thuis via m'n wifi of via 4G probeer...

Ik heb gecheckt of er storingen/werkzaamheden in de buurt zijn, wat niet zo is. Ik heb de Ziggo Go app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helpt ook niet.

Vind het erg vreemd, want er is niks veranderd in mijn Vodafone/Ziggo abonnementen (voor zover ik weet), heb nog dezelfde telefoon als twee weken geleden, internet doet het verder prima, etc.

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Groeten, Mattijs

2 Geaccepteerde oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.
Expert
Expert
  • 5330Reacties
  • 235Oplossingen
  • 1296Likes

"Ik kreeg deze melding zowel als ik het thuis via m'n wifi of via 4G probeer.."

Dit maakt de vraag vreemd, via 4G zou je die melding over de snelheid niet direct verwachten, eerder bij een 2G  verbinding. Het stukje instabiel dat kan inderdaad zowel bij wifi als een data verbinding voorkomen.

Het uit en aanzetten van de telefoon heeft dat nog effect?

Bekijk in context

Mattijs303
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Had ik ook al eens geprobeerd, maar had geen effect. Nu nogmaals telefoon opnieuw opgestart en nu werkt het allemaal wel weer... haha.

Thanks RoWi.

Bekijk in context

2 Reacties 2
RoWi.
Expert
Expert
  • 5330Reacties
  • 235Oplossingen
  • 1296Likes

"Ik kreeg deze melding zowel als ik het thuis via m'n wifi of via 4G probeer.."

Dit maakt de vraag vreemd, via 4G zou je die melding over de snelheid niet direct verwachten, eerder bij een 2G  verbinding. Het stukje instabiel dat kan inderdaad zowel bij wifi als een data verbinding voorkomen.

Het uit en aanzetten van de telefoon heeft dat nog effect?

Bekijk in context

Mattijs303
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Had ik ook al eens geprobeerd, maar had geen effect. Nu nogmaals telefoon opnieuw opgestart en nu werkt het allemaal wel weer... haha.

Thanks RoWi.

Bekijk in context

Uitgelicht topic