1
Vraag
2
Reageer en help mee
ingriddevisser

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Problemen ziggo met apple ipad air 2020

Alleen met ziggo app verwijderen en weer installeren is het mogelijk tv te kijken.

Melding is al gedaan in combi met iphone 12. Graag deze klacht meenemen hierin

5 Reacties 5
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

wat is het probleem?

 en wat heeft de iphone 12 met de ipad air 2020 te maken?

ingriddevisser
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mijn excuses, niets maar de helpdesk wilde dat ik op de problemen van de iPhone 12 reageerde, ik heb hetzelfde maar dan met de iPad sinds ik mijn account heb gewijzigd van particulier naar zakelijk. Met mijn New iPad werkt de ziggo go app niet. Dit zou aan Apple apparaten liggen. Helaas werkt ik alleen op Apple dus heb geen vergelijk.

ingriddevisser
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Probleem: na een tijdje ca, 2 uur werkt de ziggo go app niet meer. Bij verwijderen app en opnieuw installeren werkt ie weer. Dit gebeurd op iPhone 11 en iPad Air 2020.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
ingriddevisser wrote:

Mijn excuses, niets maar de helpdesk wilde dat ik op de problemen van de iPhone 12 reageerde, ik heb hetzelfde maar dan met de iPad sinds ik mijn account heb gewijzigd van particulier naar zakelijk. Met mijn New iPad werkt de ziggo go app niet. Dit zou aan Apple apparaten liggen. Helaas werkt ik alleen op Apple dus heb geen vergelijk.

ingriddevisser wrote:

Probleem: na een tijdje ca, 2 uur werkt de ziggo go app niet meer. Bij verwijderen app en opnieuw installeren werkt ie weer. Dit gebeurd op iPhone 11 en iPad Air 2020.

gaat het over een zakelijk abonnement?

dit is een klant helpt klant community voor particulieren 

voor zakelijk kun je beter contact opnamen met de zakelijke helpdesk

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact

https://www.ziggo.nl/zakelijk/klantenservice

 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes
ingriddevisser wrote:

Probleem: na een tijdje ca, 2 uur werkt de ziggo go app niet meer. Bij verwijderen app en opnieuw installeren werkt ie weer. Dit gebeurd op iPhone 11 en iPad Air 2020.

Goedemiddag @ingriddevisser,

Welkom op de Community!
Dat je zo online tv moet kijken, is natuurlijk niet fijn.

Uit je bericht begrijp ik dat je zelf ook al andere topics had gevonden? En er door de zakelijke klantenservice is gevraagd om een topic te starten?
Het probleem is in elk geval wat opmerkelijk omdat de app op meerdere apparaten na circa 2 uur niet meer werkt.

Morgen wordt er toevallig wel een software update verwacht dat problemen met Ziggo Go en Apple producten verhelpt.
Ik hoop dat dit probleem dan niet meer bij je speelt.

In elk geval zou ik willen vragen om morgen handmatig uit te loggen in de app via: profiel > uitloggen
Daarna mag je uiteraard weer inloggen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic