1
Vraag
2
Reacties
antiftw

Level 4
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 25Likes

Problemen replay tv Nederland 1

Hallo iedereen,

 

De laatste tijd heb ik het regelmatig dat er 's avonds problemen zijn met het terugkijken van programmas. Ik heb het tot nu toe enkel gezien bij NPO 1.

 

Het probleem is als volgt:

 

- Ga naar ZiggoGo.tv

- Klik in het linkermenu  op "TV & Replay"

- Klik dan op het tabblad "TV Gids & Replay"

- Dan is de gehele balk naast de zender NPO1 blank, in de zin dat er geen tekst of programma's op staan. (zie screenshot_ziggo_replay.png)

 

Als omweg is het wel mogelijk om via de volgende weg bij het programma uit te komen:

- Ga naar ZiggoGo.tv

- Klik in het linkermenu  op "TV & Replay"

- Klik dan op het tabblad "TV kijken"

- Klik op de afbeelding van NPO 1 om gewoon het huidige programma te kijken (screenshot_ziggo_tv.png)

- Daarna kun je via de balk teruggaan naar het vorige programma, om zo het gewenste programma terug te kijken.

- LET WEL: Dit is alleen maar mogelijk als je niet te laat bent. Ik kan nu bijvoorbeeld niet meer de Op1 aflevering van gisteren terugkijken op deze manier omdat de pijlen om naar het vorige programma te gaan er simpelweg niet meer zijn. Deze manier lijkt dus enkel mogelijk wanneer je dit probeert als het huidige tijdstip valt binnen het blok van programma's wat niet zichtbaar is bij de "TV Gids & Replay"  pagina.

 

Heeft iemand anders hier ook problemen mee? Volgens mij is dit ook echt een recent probleem, omdat ik tot redelijk kort geleden wel altijd gewoon in staat was om programma's op deze manier terug te kijken. Ik weet ook dat het bij niet alle programma's mogelijk is om ze op deze manier terug te kijken, maar o.a. Op1 en het NOS Journaal zijn dit normaalgesproken, voor zover ik weet, wel. Ook het feit dat er voor de fout een soort van "omweg" is, laat zien dat het in ieder geval in dat geval wel mogelijk is (onder bepaalde voorwaarden).

 

Met vriendelijke groet,

Antolin

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dit is bekend bij ziggo.

Ziggo Go op mijn windows laptop - Ziggo Community

 

Community Moderator Alex Z


Erg irritant dat NPO1 inderdaad niet altijd even goed werkt. Dit is een probleem aan onze kant en hebben we op dit moment in onderzoek. Op bepaalde momenten ontbreekt er helaas programma-informatie, waardoor ook functies zoals Replay TV niet altijd werken. We werken hard aan een oplossing!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dit is bekend bij ziggo.

Ziggo Go op mijn windows laptop - Ziggo Community

 

Community Moderator Alex Z


Erg irritant dat NPO1 inderdaad niet altijd even goed werkt. Dit is een probleem aan onze kant en hebben we op dit moment in onderzoek. Op bepaalde momenten ontbreekt er helaas programma-informatie, waardoor ook functies zoals Replay TV niet altijd werken. We werken hard aan een oplossing!

antiftw
Topicstarter
Level 4
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 25Likes

Hallo Steef,

 

Dank voor de snelle reactie, vreemd dat ik die post niet kreeg toen ik naar het probleem zocht, ik kreeg wel deze (https://community.ziggo.nl/t5/Archief/tv-gids-en-replay-geen-info/m-p/392046) maar die jij noemt kwam niet bij de zoekresultaten.

 

Groet,

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dat zoeken op het forum is een ramp, ik herinnerde me dat ik pas nog zoiets had gelezen.

 

Voor zoeken is eigenlijk google het meest geschikt.

 

https://www.google.nl/search?hl=nl&q=site%3Acommunity.ziggo.nl

 

https://www.google.nl/search?q=site%3Acommunity.ziggo.nl+replay

antiftw
Topicstarter
Level 4
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 25Likes

Haha ok, bedankt voor de tip 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic