1
Vraag
2
Reacties
Hendrik007

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met live afspelen Ziggo Sport Totaal

Hallo,

 

Ik heb al langere tijd het volgende probleem; Ik kan niet meer live kijken via mijn laptop (Chrome, Firefox en Edge geprobeerd incl. silverlight). Ik kan wel inloggen en clips kijken, maar zodra ik op live kijken klik zie ik alleen de gids, maar nergens een venster van afspelen. Ook op de laptop van het werk geprobeerd, zelfde probleem. Bij de systeemtest krijg ik trouwens op alle punten een vinkje.

 

Wel kan ik via mijn android telefoon naar de chromecast streamen en dan live kijken, rechtstreeks via de mobiel lukt ook niet dan geeft hij een foutmelding 'Er ging iets mis, probeer het later nog eens' o.i.d.

Ziggo Sport Totaal - 1.pngZiggo Sport Totaal.png

 

Wie kan mij helpen?

 

Groeten Hendrik

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Klopt had ik vandaag ook met mijn iPad en iPhone, ik heb uitgelogd en mijn apparaten opnieuw opgestart en weer ingelogd en toen deed alles het weer.

Let wel via Chrome is nu een nieuwe feature zie ook dit topic:

 

Installeer nu de nieuwe feature van Ziggogo.tv via Chrome 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Klopt had ik vandaag ook met mijn iPad en iPhone, ik heb uitgelogd en mijn apparaten opnieuw opgestart en weer ingelogd en toen deed alles het weer.

Let wel via Chrome is nu een nieuwe feature zie ook dit topic:

 

Installeer nu de nieuwe feature van Ziggogo.tv via Chrome 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @Hendrik007,

Welkom op de Community!
Ook fijn dat hier een goede tip staat, is het probleem hiermee ook daadwerkelijk verholpen? Let us know 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic