Ik heb de volgende problemen bij de Ziggo go app (via tablet en twee telefoons, dus wifi) en via de browser (via laptop m.b.v. browsers Google en Microsoft Edge via internet en met Windows10):
a) Soms kan ik Ziggo go via de app en de via de browser helemaal niet openen. Ik sluit Ziggo go en probeer het opnieuw en meestal lukt het dan wel.
b) Als het openen de eerste poging lukt moet ik vaker ca. 40 seconden wachten voordat Ziggo go geopend wordt.
c) Wil ik dan een opname afspelen dan kan ik vaker nog eens ca. 20 seconden wachten.
d) Vaker moet er wat gedownloaded worden (Ik dan dat "draaiende pijltje) Ik krijg dan vaker de mededeling dat de internetverbinding weg is gevallen, terwijl de snelheid volgens de Ookla speedtest ruim boven de 250 Mbps ligt.
d) Soms stopt het beeld (en geluid) een paar seconden en gaat daarna weer gewoon door.
Dit probleem heb ik al een paar maanden en er wordt blijkbaar niet erg vlot gewerkt door de IT-afdeling om dezze (niet alleen bij mij) bekende problemen.