1
Vraag
2
Reageer en help mee
DeDeb

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met Ziggo GO na installatie Mediabox XL

Sinds wij eergisteren de media xl ziggo box hebben geinstalleerd kunnen wij geen ziggo go meer gebruiken buiten de deur (wel binnen NL).
Hij geeft nu de melding: geen abonnement voor deze zenders (en dit bij werkelijk alle zenders).

Heb de app al opnieuw geinstalleerd op advies van de ziggo helpdesk maar helaas heeft dat niet geholpen. De meneer aan de telefoon gaf aan het probleem niet op te kunnen lossen aangezien het allemaal te nieuw is en er simpel weg nog geen oplossingen zijn voor alle foutmeldingen??????? In elk geval zet hij de melding door naar de 2e lijns maar ik mis nu mijn voetbalwedstrijd en baal daar enorm van.

De mediabox en router doen het overigens wel prima.

Iemand die hier ook problemen mee heeft en de oplossing heeft?

Alvast bedankt!!
3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Het kan (even tot enkele dagen) duren voordat wijzigingen in alle systemen verwerkt zijn.

Dus misschien even geduld hebben?
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi DeDeb
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Dit probleem heeft deze persoon ook:
https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/opeens-geen-tv-kijken-via-ziggo-go-42137#post423194

Hopen dat er een oplossing komt 😉
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo DeDeb dit is een nare verassing! Ik zie dat je al contact hebt gehad en dat je account hersteld is. Helaas was dat niet meer op tijd te regelen voor het kijken van de wedstrijd. Werkt alles inmiddels weer?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic