pim.klop

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Problemen met Ziggo GO: geen abonnement

Sinds ik mijn abonnement (op aanraden van Ziggo) omgezet heb van ZZZ3 naar TV Start Next heb ik binnen mijn Ziggo Go App de volgende melding "Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken."
Ook als ik op een desktop surf naar ziggogo.tv en hier inlog, dan kan ik geen enkele zender bekijken.
Met de klantenservice van Ziggo bekeken wat er aan de hand kan zijn, maar zij komen ook niet verder dan "ik heb het in het systeem aangezet, en het kan wel tot 24 uur duren". Mijn gebruikersnaam is akkoord en ik heb mijn app al verwijderd en weer opnieuw geïstalleerd.

Volgens mij is het geen app-probleem, omdat op mijn internet via mijn desktop er ook een melding komt "Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken".

Weet iemand een oplossing hiervoor?

 

Pim

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 524Posts
  • 57Oplossingen
  • 115Likes

Hallo @pim.klop , welkom op onze Community. Fijn dat je ons hebt gevonden wanneer je tegen dit probleem aanloopt. 

Zo te zien heeft mijn collega van de Zakelijke helpdesk je gebeld, maar helaas niet bereikt. Na de wijziging is een bepaalde administratieve regel niet toegevoegd op je nieuwe account. Hierdoor krijgt je account geen toestemming op onze Ziggo GO server. Mijn collega heeft inmiddels al actie ondernomen om dit te herstellen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik persoonlijk niet weet hoeveel tijd deze zakelijke afdeling nodig heeft om dit te verwerken. Laten we voor het gemak uitgaan van een maximale termijn van 48 uur. 

Laat je ons weten het het erbij staat over 2 dagen? 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 51180Posts
  • 3212Oplossingen
  • 11660Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 524Posts
  • 57Oplossingen
  • 115Likes

Hallo @pim.klop , welkom op onze Community. Fijn dat je ons hebt gevonden wanneer je tegen dit probleem aanloopt. 

Zo te zien heeft mijn collega van de Zakelijke helpdesk je gebeld, maar helaas niet bereikt. Na de wijziging is een bepaalde administratieve regel niet toegevoegd op je nieuwe account. Hierdoor krijgt je account geen toestemming op onze Ziggo GO server. Mijn collega heeft inmiddels al actie ondernomen om dit te herstellen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik persoonlijk niet weet hoeveel tijd deze zakelijke afdeling nodig heeft om dit te verwerken. Laten we voor het gemak uitgaan van een maximale termijn van 48 uur. 

Laat je ons weten het het erbij staat over 2 dagen? 

Bekijk in context

pim.klop
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Sinds vandaag is het weer opgelost.  Dank voor de ondersteuning 

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2629Posts
  • 421Oplossingen
  • 442Likes

Super, ook bedankt voor het laten weten hiervan! Weer veel online kijkplezier 🙂

Uitgelicht topic