Ziggo GO krijgt een update!
Rond half juni krijgt Ziggo GO een update waarmee de look & feel vergelijkbaar is met die van de mediabox. Zo zal onder andere de menubalk horizontaal worden geplaatst net zoals dit op de mediabox het...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds ik mijn abonnement (op aanraden van Ziggo) omgezet heb van ZZZ3 naar TV Start Next heb ik binnen mijn Ziggo Go App de volgende melding "Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken."
Ook als ik op een desktop surf naar ziggogo.tv en hier inlog, dan kan ik geen enkele zender bekijken.
Met de klantenservice van Ziggo bekeken wat er aan de hand kan zijn, maar zij komen ook niet verder dan "ik heb het in het systeem aangezet, en het kan wel tot 24 uur duren". Mijn gebruikersnaam is akkoord en ik heb mijn app al verwijderd en weer opnieuw geïstalleerd.
Volgens mij is het geen app-probleem, omdat op mijn internet via mijn desktop er ook een melding komt "Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken".
Weet iemand een oplossing hiervoor?
Pim
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @pim.klop , welkom op onze Community. Fijn dat je ons hebt gevonden wanneer je tegen dit probleem aanloopt.
Zo te zien heeft mijn collega van de Zakelijke helpdesk je gebeld, maar helaas niet bereikt. Na de wijziging is een bepaalde administratieve regel niet toegevoegd op je nieuwe account. Hierdoor krijgt je account geen toestemming op onze Ziggo GO server. Mijn collega heeft inmiddels al actie ondernomen om dit te herstellen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik persoonlijk niet weet hoeveel tijd deze zakelijke afdeling nodig heeft om dit te verwerken. Laten we voor het gemak uitgaan van een maximale termijn van 48 uur.
Laat je ons weten het het erbij staat over 2 dagen?
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hallo @pim.klop , welkom op onze Community. Fijn dat je ons hebt gevonden wanneer je tegen dit probleem aanloopt.
Zo te zien heeft mijn collega van de Zakelijke helpdesk je gebeld, maar helaas niet bereikt. Na de wijziging is een bepaalde administratieve regel niet toegevoegd op je nieuwe account. Hierdoor krijgt je account geen toestemming op onze Ziggo GO server. Mijn collega heeft inmiddels al actie ondernomen om dit te herstellen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik persoonlijk niet weet hoeveel tijd deze zakelijke afdeling nodig heeft om dit te verwerken. Laten we voor het gemak uitgaan van een maximale termijn van 48 uur.
Laat je ons weten het het erbij staat over 2 dagen?
Sinds vandaag is het weer opgelost. Dank voor de ondersteuning
Super, ook bedankt voor het laten weten hiervan! Weer veel online kijkplezier 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Rond half juni krijgt Ziggo GO een update waarmee de look & feel vergelijkbaar is met die van de mediabox. Zo zal onder andere de menubalk horizontaal worden geplaatst net zoals dit op de mediabox het...