KathMelon

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Problemen inloggen bij Ziggo GO

Ik heb sinds vandaag dat ik ineens niet meer kan inloggen op de ziggo go app. Terwijl ik er gisteren nog opkon. Ik kan wel overal verder inloggen. Meer mensen dit probleem?

5 Reacties 5
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @KathMelon,

 

Wat irritant dat het opeens niet meer lukt. Loop je tegen een 'geen verbinding'-melding aan of zie je wat anders? Heb je nog verandering gemerkt in de afgelopen dagen? We horen het graag!

KathMelon
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemiddag Alex, inmiddels heb ik het voor elkaar gekregen mijn wachtwoord van mijn ziggo te veranderen, alleen loop ik nu nog steeds tegen het probleem aan dat iki niet kan inloggen op ziggo go. Klantenservice helpt mij ook niet echt verder. ik krijg letterlijk de melding dat inlog en wachtwoord niet kloppen, terwijl ze net veranderd zijn. 

Rickisdik

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit probleem heb ik ook. Wel 5x mijn wachtwoord gewijzigd

Rickisdik

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heel gek. In eens doet hij het na 5x wachtwoord wijzigen. Denk even geduld hebben dat de app de wijziging herkend?

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3328Likes

Fijn dat het na zo'n lange adem is gelukt om in te loggen @Rickisdik. @KathMelon Is het voor jou intussen ook gelukt? 

Uitgelicht topic