Hansbur

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Problemen Ziggo GO na Android update 11

Sinds de laatste upgrade naar Android 11 werkt Ziggo Go niet meer op mijn Samsung A40. Ik kan wel inloggen maar kan niks afspelen. Scherm bevriest en na een tijdje valt mobiel helemaal uit en start opnieuw. Alle suggesties al geprobeerd maar niks helpt. Enkele dagen later precies hetzelfde probleem bij de A40 van mijn vrouw. Ook na de android upgrade.

Wie heeft er een oplossing??

66 Reacties 66
A-S

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Bovenstaande vragen werken via de Mediabox XL goed.

 

DSmidgit

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem.

 

Build : 4.32.0 Prod (4.32.15.089)
Device : HMD Global Nokia X20
OS : Android 11 (API 30)
Video Player : 2.11.7
OV : 3.15.15
Conviva : 4.0.10.141
Connection Type : WiFi - (N/A)
Customer HH : 10414687
MQTT Broker : DISCONNECTED
Device ID Address : 192.168.3.71
MQTT CPE Status : Unknown
Last Mqtt status check : No attempt

A-S

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Goedemorgen, gisteravond heeft mijn Samsung A40 android 11 een update gekregen en nu werkt Ziggo  Go op dit moment perfect.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@A-S Wat super om te lezen zeg! Fijn dat je dit met ons deelt 🙂 

P-P

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Werkt HD kanaal NPO1 op kanaal 1? Nee

Werkt SD kanaal ONS op kanaal 50? Nee

Werkt On Demand /Replay ? Nee

Werkt de NPO Start app? Nee 

A-S

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Na een update vanmorgen werkt Ziggo Go weer goed.

Hansbur
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heb ook de update uitgevoerd en jawel hoor, het werkt weer.

Dank aan de moderators die hier veel energie in gestoken hebben.

P-P

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb ook de update uitgevoerd en alles werkt weer. Dank aan iedereen

VinJo

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Na een update ( zelf uitvoeren ) werkt het bij mij ook weer. Dank voor alle gedane moeite.

 

Garrigues

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Na Android update werkt de app weer. Dank.

Kick1

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik lees dat de update werkt. Kan iemand uitleggen waar  die update staat. Al op de telefoon? of moet die van buitenaf komen? Graag heldere uitleg voor een leek. Dank alvast.

Kick1

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan iemand helder uitleggen welke update, waar deze staat en hoe uit te voeren. Voor een leek. Dank alvast.

Garrigues

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

De update is beschikbaar via "Instellingen" , "Software-update", "Downloaden en installeren".

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

@All: Thanks voor jullie reacties. Fijn dat de update de oplossing lijkt te zijn, super 🙂
@Kick1 Is het updaten inmiddels gelukt? En is het probleem hiermee verholpen?

Kick1

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee helaas. Er staat geen update beschikbaar bij instellingen/software update.

DavidP81

Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt voor de tip over de handmatige update van Android. De app werkt weer goed, geen foutmelding meer.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

@Kick1 Wat vaag dat je geen update klaar ziet staan! Wat zie je wel staan bij het kopje 'software update' ? Stuur gerust een screenshot mee van wat je ziet!

Kick1

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gister de update gehad. UI 3. Alles werkt weer goed  Bedankt allen. 

DSmidgit

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb geprobeerd wat 1 gebruiker opperde en ik heb een oudere versie geinstalleerd.

 

Build : 2.3.44 Prod(19102)
Device : HMD Global Nokia X20
OS : Android 11 (API 30)
Video Player : 8.0.4
2.8.4
OV : 3.14.27
Conviva : 2.145.1
2.145.0

 

Nu werkt de app weer goed. Als ik de laatste versie weer installeer gaat hij weer stotteren.

 

Roos1

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Build : 4.32.0 Prod (4.32.15.089)
Device : samsung SM-G920F
OS : Android 7.0 (API 24)
Video Player : 2.11.7
OV : 3.15.15
Conviva : 4.0.10.141
Connection Type : WiFi - ("H369A7F5900")
Customer HH : 646522
MQTT Broker : DISCONNECTED
Device ID Address : 192.168.2.15
CPE ID : 1212778783
MQTT CPE Status : Unknown
Last Mqtt status check : No attempt

Uitgelicht topic