Ik heb al eerde een kopie van de diagnostiek geplaatst.
Hier staan alle gegegevens.
Probleem is ontstaan na Android update 11. Ik kan Ziggo Go nog wel openen maar deze speelt niets af. Als ik een programma selecteer loopt de boel vast en start de mobiel vaak weer vanzelf opnieuw op. Ik krijg soms ook meldingen over te trage internetsnelheid of "kan video niet afspelen error -2032
Heb alles geprobeerd om een oplossing te vinden, Ziggo opnieuw geïnstalleerd, Android system web viewer update verwijderd etc etc.
Onlangs ook nog een Samsung update gehad versie A405FNXXU3CUC4.
Hoopte dat het verbetering zou brengen maar helaas niet het geval.
Wat mij ook opviel is dat het opnieuw installeren van apps uit de playstore zeer traag ging en soms zelfs vastliep.
Mijn vrouw en ik hebben allebei dezelfde Samsung A40 met dezelfde problemen.
Ik heb ook nog een oude S5neo die wel goed wekt.
Ook met de tablets geen problemen.