1
Vraag
2
Reacties
epallandt

Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Probleem live tv kijken op Ziggo go app na update ipad mini

Na de update van mijn ipad naar IOS 15.4 kan ik niet meer live kijken op de Ziggo go app. Ik krijg dan: niet beschikbaar code 11819.

hoe kan ik dit oplossen?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
MikeEast

Level 4
  • 24Posts
  • 3Oplossingen
  • 5Likes

Opgelost door een app update, of door jezelf? Hoor graag, want zit in hetzelfde schuitje, ook met dat rare kalibratie scherm (https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/iPad-Melding-om-te-kalibreren-tijdens-Ziggo-GO/td-p/988147).

Bekijk in context

epallandt
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Vanmorgen heb ik de updat naar IOS 15.6 gedraaid en nu is het 

Probleem oogelost gelukkig!

Bekijk in context

35 Reacties 35
Ronald888

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb hetzelfde probleem…

hhofkens

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds vandaag, na update app, krijg ik ook deze melding bij alle weergave. Opnieuw app installeren werk ook niet.

diagnose data:

Build: 4.40.4316+943
Device: iPad Mini 4
Conviva: 4.0.13
Mqtt Broker Status: CONNECTED
OV Engine State: AUTH_FAILURE

hhofkens

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op zelfde locatie met samsung telefoon en andere mini ipad geen probleem. Maakt het nog onduidelijker voor mij. Opmijn ipad mini werken andere streaming diensten prima. 

Ik gebruik hier nu internet via delta, roompot park.

epallandt
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Dat is bij ook zo. Alleen de ipad met ios 15 doet het niet. Alle andere apparaten geen probleem. Heel hinderlijk!

hhofkens

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na ruim 6 uur werkt het wel. Irritant, nu is het kalibreren een crime. Telkens weer.

epallandt
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

net de update gedaan van de Ziggogo app en probleem nog steeds hetzelfde. Nog steeds foutcode 11819 en moeten kalibreren wat niet lukt. Heel vervelend! 

epallandt
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Het probleem lijkt opgelost

MikeEast

Level 4
  • 24Posts
  • 3Oplossingen
  • 5Likes

Opgelost door een app update, of door jezelf? Hoor graag, want zit in hetzelfde schuitje, ook met dat rare kalibratie scherm (https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/iPad-Melding-om-te-kalibreren-tijdens-Ziggo-GO/td-p/988147).

epallandt
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Ik heb een update gehad en die gedraaid. Toen heb ik wel een aantal keren moeten kalibreren. Het lijkt nu opgelost, maar heeft wel 4 weken geduurd helaas

MikeEast

Level 4
  • 24Posts
  • 3Oplossingen
  • 5Likes

Interessant. Ik kan met het kalibratie scherm helemaal niks namelijk 😕

epallandt
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Ik in eerste instantie ook niets. Heb gewoon wat met mijn ipad gedraaid, maar heb dat wel vaker moeten doen

ERICSASKIA

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb ook al weken lang last van dit probleem.

is het een idee om het abonnementsgeld voor ZIGGO wat naar beneden bij te schroeven ivm een wanprestatie?

epallandt
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Het is helemaal niet opgelost. Van de week een update gehad van de Ziggo go app, maar nog steeds hetzelfde probleem.  Kan video niet afspelen met foutmelding 11819. Heel kwalijk, dat het zolang duurt voor het opgelost wordt

ERICSASKIA

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Per chat contact gehad met ZIGGO, ze weten van het probleem maar hebben geen idee wanneer het opgelost gaat worden. 
Op mijn opmerking dat ik dan het abonnementsgeld naar beneden zou aanpassen ivm wanprestatie van ZIGGO werd  gereageerd met “dat mag je niet doen want het is maar een gratis extra die ZIGGO GO App, die wij aanbieden als service” 😂

Ben helemaal klaar met ZIGGO, ik ga een alternatief zoeken en zeg de hele boel op.

VIAPLAY via ZIGGO is toch ook helemaal abominabel slecht, mis je niets meer aan 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1371Posts
  • 209Oplossingen
  • 726Likes

@ERICSASKIA @epallandt @MikeEast @hhofkens 

Helaas is er nog geen update over een oplossing op dit probleem met de iPad mini 4e gen. In dit topic lees ik van @Ennu een reactie dat het via Safari wel werkt. 
Kunnen jullie dit testen en bevestigen? Niet om het probleem daarmee af te doen, meer om te kijken wat er wel mogelijk is. Het probleem met de Ziggo GO app op moet ook gewoon opgelost worden namelijk! 

epallandt
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Jos waarom duurt het zo lang voordat het probleem met de Ziggo go app is opgelost op een apparaat met IOS15? Het duurt al een week of 6 en begint nu toch welecht vervelend te worden.

Ennu

Level 4
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

De link kan k niet terugvinden. Helaasch. Weggegooid toen de go app het (kortstondig) deed.

Nog eens gegoocheld op het ‘probleem’ en ook op andere sites staan opmerkingen. 
Nu kijk ik op ipad mini2 12.5.5 van  echtgenoot. Gaat perfect. 
Dan wacht ik maar af.

#noob 

p.s. tzt verwacht ik wel een berichtje in deze draad dat het is opgelost. Scheelt weer f5. 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1371Posts
  • 209Oplossingen
  • 726Likes

@epallandt overdrijven is ook een vak 😉 ondanks dat ik het met je eens ben dat het lang duurt. Sinds 8 juni is de update er, ruim 3 weken en counting. 
Heb je het kunnen testen via safari op de iPad mini, daar help je me heel erg mee namelijk!

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1371Posts
  • 209Oplossingen
  • 726Likes

@Ennu goed dat je een alternatief apparaat gebruikt en daarop het probleemloos werkt. Kun je ook voor me testen of www.ziggogo.tv werkt? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic