1
Vraag
2
Reageer en help mee
Michaela88

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Please try again later / je hebt een abonnement nodig om dit te kijken

Mijn abonnement is gewijzigd sinds het weekend. Sindsdien werkt ziggo go niet naar behoren.

* inloggen werkt; live tv kijken geeft optie please try again later

* terugkijken geeft de melding; je hebt een abonnement nodig om dit te kunnen kijken.

2 bel pogingen en 2,5 uur later nog geen verbetering na deze mogelijke oplossingen op 3 device. Tv, smartphone en webbrowser;

* opnieuw opstarten/ inloggen 

* apps verwijderen en opnieuw installeren 

* controle of mijn nieuwe abonnement wel ziggo go ondersteund > yes 2x bevestigd

* mijn klantnummer is niet gewijzigd nav deze wijziging 

* 2x opnieuw geregistreerd bij mijn ziggo met de helpdesk

* instellingen ziggo go app nagelopen 

* wijziging is in systemen ziggo afgerond 

* mijn ziggo geeft nog een lopende wijziging weer. Betreft retourzending tv kastjes

Voor deze wijziging werkte ziggo go naar behoren. Mijn inziens zit er administratief wellicht iets niet goed bij Ziggo.

Is er wellicht toch nog iets wat ik zou kunnen proberen om het werkend te krijgen?

Er is intern een melding doorgezet en ga uiterlijk morgen terug gebeld worden. Op advies hier to h ook even deze vraag.

HELP!?

13 Reacties 13
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8182Posts
  • 311Oplossingen
  • 3212Likes

@Michaela88  schreef:

Mijn abonnement is gewijzigd sinds het weekend. Sindsdien werkt ziggo go niet naar behoren.

HELP!?

Jammer genoeg kan ik je hier niet mee helpen.

Het kan zijn dat door het wijzigen van het pakket niet alles meer goed in sync loopt in de verschillende Ziggo systemen.

Soms duurt het dan ook even voor het werkt, wacht even af ? 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9024Posts
  • 1066Oplossingen
  • 4024Likes

Hi @Michaela88,

Frustrerend dat dit niet meer werkt, en goed dat je alles overzichtelijk op een rij hebt gezet. Er zit een aantal opties tussen waarvan ik eigenlijk had verwacht dat het de oplossing zou zijn. 

Je bent van een abonnement met een Next gegaan naar één zonder Next. Dat betekent dat je in een andere Ziggo GO-omgeving komt (op de achtergrond, het ziet er wel hetzelfde uit). Het klinkt alsof hier ergens iets misgaat. Voordat we alle registers opentrekken, allereerst de vraag: Speelt het probleem nog steeds of heeft het zichzelf in de tussentijd al opgelost?

Michaela88
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Helaas speelt het nog steeds.

Ook nog niet teruggebeld door collega. Intussen afgelopen vrijdag zelf gebeld en heeft mij ook gevraagd nog even te wachten...

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9024Posts
  • 1066Oplossingen
  • 4024Likes

Helder, @Michaela88 ! Ik heb je situatie intern doorgezet; er loopt al enige tijd een storing waarbij er data niet goed gesynchroniseerd is bij Ziggo GO. Het is nu helaas even afwachten, ik houd je hier op de hoogte.

Michaela88
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

...Probleem speelt nog steeds... 😔

Michaela88
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Situatie nog steeds ongewijzigd. 

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Het spijt me ontzettend @Michaela88, dit probleem is nog in onderzoek. Zodra er meer bekend is updaten we je hier natuurlijk 🙂

Michaela88
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nog steeds in onderzoek? Een tussentijdse update zou ook fijn zijn.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8080Posts
  • 2397Oplossingen
  • 3937Likes

Er is nog geen nieuwe update @Michaela88. We controleren het ticket regelmatig en zoals aangegeven zullen we het hier laten weten als er een nieuwe update is. 

Michaela88
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Leuk zo'n update als die 'er is'. Heb iedere keer het gevoel te worden vergeten of dat er simpelweg niets gebeurd. Bizar lang alvorens er iets bekend is. 

Michaela88
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Ziggo 

Inmiddels is het probleem sinds oktober in onderzoek. Telefonisch is me 2x toegezegd me terug te bellen. Hier online wordt aangegeven dat er aan wordt gewerkt.

We zijn 6 (!) maanden verder en het blijft radiostilte aan jullie zijde. De facturen worden maandelijks wel netjes verzonden en betaald.

Ik zou graag zien dat ik gebruik kan maken van mijn Ziggo GO en een inhoudelijke terugkoppeling ontvangen.

WAT is er in onderzoek? Ben ik de enige of zijn er meer? Kan er wellicht een ander Ziggo GO account voor me aangemaakt worden om te testen.

Ik was altijd heel erg tevreden maar inmiddels vind ik het vooral érg teleurstellend hoe jullie met issues omgaan. 

j.vanvarik1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee hoor, je bent niet de enige, bij ons speelt het al sinds juni 2023 en we worden steeds maar met een kluitje in het riet gestuurd. Vandaag reageren ze weer op mijn topic, maar hebben ze 'm ook meteen gesloten waardoor ik niet meer kon reageren. Het is te triest voor woorden. Ze weten gewoon niet waar ze mee bezig zijn.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9024Posts
  • 1066Oplossingen
  • 4024Likes

@Michaela88 - Ik weet niet wat ik nog kan zeggen, het is echt bizar dat dit al zo lang duurt en je nu ook niet meer op de hoogte wordt gehouden. We hebben dit opnieuw geëscaleerd en zijn in afwachting van verdere info. Ik had je heel graag iets concreets kunnen geven.

@j.vanvarik1 - Wat betreft het reageren in je topic, heb ik hier uitleg over gegeven. Ook voor jou geldt bovenstaande helaas, het spijt me.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic