1
Vraag
2
Reacties
Inge72

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Pincode ouderlijke toezicht resetten Ziggo Go app

Hallo,

Als de pincode voor ouderlijke toezicht reset naar 0000 werkt dit niet voor de Ziggo Go app. Het geeft aan dat de pincode onjuist is als ik 0000 intik. Klantenservice 0900-1884 kon mij helaas niet helpen.

 

De app verwijderen en opnieuw installeren gaf helaas ook geen oplossing. Heb dit op mijn iPhone zowel op de iPad gedaan, dus ligt niet aan de device.

 

Hopelijk heeft iemand hier de oplossing.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Inge72
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Vandaag de Next mini ontvangen, op aanraden van de medewerker Ziggo, omdat ik geen Mediabox in bezit heb. Ik kijk dus Ziggo GO altijd op de iPhone of iPad.

 

Na installeren Next mini daar de ‘ouderlijk toezicht’ aan kunnen passen, nu is ‘ouderlijk toezicht’ aangepast en dit is ook zichtbaar op de iPhone en iPad!:)


Voor mij dus de oplossing om het via de Next Mini aan te passen met dank aan de medewerker voor het meedenken. 

172CA540-2176-4FAA-A283-14CFEE6E1AF8.jpeg

Bekijk in context

2 Reacties 2
Inge72
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Vandaag de Next mini ontvangen, op aanraden van de medewerker Ziggo, omdat ik geen Mediabox in bezit heb. Ik kijk dus Ziggo GO altijd op de iPhone of iPad.

 

Na installeren Next mini daar de ‘ouderlijk toezicht’ aan kunnen passen, nu is ‘ouderlijk toezicht’ aangepast en dit is ook zichtbaar op de iPhone en iPad!:)


Voor mij dus de oplossing om het via de Next Mini aan te passen met dank aan de medewerker voor het meedenken. 

172CA540-2176-4FAA-A283-14CFEE6E1AF8.jpeg

prijnvanleest

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

172CA540-2176-4FAA-A283-14CFEE6E1AF8.jpg

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic