Hallo,
Als de pincode voor ouderlijke toezicht reset naar 0000 werkt dit niet voor de Ziggo Go app. Het geeft aan dat de pincode onjuist is als ik 0000 intik. Klantenservice 0900-1884 kon mij helaas niet helpen.
De app verwijderen en opnieuw installeren gaf helaas ook geen oplossing. Heb dit op mijn iPhone zowel op de iPad gedaan, dus ligt niet aan de device.
Hopelijk heeft iemand hier de oplossing.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vandaag de Next mini ontvangen, op aanraden van de medewerker Ziggo, omdat ik geen Mediabox in bezit heb. Ik kijk dus Ziggo GO altijd op de iPhone of iPad.
Na installeren Next mini daar de ‘ouderlijk toezicht’ aan kunnen passen, nu is ‘ouderlijk toezicht’ aangepast en dit is ook zichtbaar op de iPhone en iPad!:)
Voor mij dus de oplossing om het via de Next Mini aan te passen met dank aan de medewerker voor het meedenken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Vandaag de Next mini ontvangen, op aanraden van de medewerker Ziggo, omdat ik geen Mediabox in bezit heb. Ik kijk dus Ziggo GO altijd op de iPhone of iPad.
Na installeren Next mini daar de ‘ouderlijk toezicht’ aan kunnen passen, nu is ‘ouderlijk toezicht’ aangepast en dit is ook zichtbaar op de iPhone en iPad!:)
Voor mij dus de oplossing om het via de Next Mini aan te passen met dank aan de medewerker voor het meedenken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.