1
Vraag
2
Reacties
Corival

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Picture in picture werkt niet - iPhone 13 pro

Op mijn iphone13pro werkt de knop pip picture in picture niet in de ziggo go app. Op de iPad lukt het wel. Pip in safari/Netflix doet het ook gewoon

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
joice

Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Sorry, ik kwam niet meer ingelogd hier, maar inmiddels is het alsnog gelukt. Ik wacht graag op de nieuwe update van de app, wellicht ben ik daardoor geholpen! De nood is niet ontzettend hoog, het was meer iets wat me opviel tijdens het songfestival, waardoor ik ging zoeken naar een oplossing.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Corival
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oh ja, ik heb “geoptimaliseerd laden” onder batterij al uitgezet. Dit las ik op dit forum als mogelijke oplossing, maar dit hielp niet

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Corival

 

Wat zuur dat het picture in picture in de Ziggo GO app op je iPhone niet werkt. Ik kan mij voorstellen dat je graag die functie ook op je telefoon wilt gebruiken en ik denk graag met je mee. 

 

Welke softwareversie staat er op je iPhone? Heb je al geprobeerd om de Ziggo GO app te verwijderen en opnieuw te installeren?

joice

Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb precies hetzelfde probleem, op een iPhone 11 met de nieuwste update. En ook "geoptimaliseerd laden" al uit gezet. Wat er gebeurt is dat er een grijs schermpje verschijnt met een draaiend figuur, alsof hij wacht op beeld, maar op welk netwerk ik ook probeer, er verschijnt nooit beeld. Eenmaal terug in de app werkt het weer prima.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @joice! Wat jammer om te lezen dat je ook dit probleem ervaart 😞 Heb je de nieuwste update van de app ook, naast dat je de nieuwste update hebt van de iPhone 11? Sinds wanneer heb je dit probleem? En heb je nog een ander apparaat waarop het wel werkt?

joice

Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi @Maud, dank voor je antwoord! Ik heb van alles altijd de laatste versies op mijn telefoon, zowel van iOS zelf als van alle apps, maar Picture in Picture heeft nog nooit gewerkt, in geen enkele softwareversie. Ik gebruik het niet heel veel, maar zaterdag met het songfestival leek het me handig en toen werkte het dus weer (nog steeds) niet en ben ik gaan googlen. Zo kwam ik hier terecht, om te lezen dat het bij meer mensen dus niet werkt en dat het volgens Ziggo niet aan de hardware ligt, maar aan de native app, en dat Ziggo vorig jaar oktober blijkbaar gezegd heeft eraan te werken. Vandaar dat ik maar eens kwam vragen om een update: we zijn inmiddels alweer 7 maanden verder natuurlijk en het is blijkbaar al een langer lopend probleem waar Ziggo bekend mee is 🙂 Ik heb geen andere apparaten waarop ik het zou kunnen testen, maar ik heb het ook alleen nodig op mijn telefoon.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@joice, dankjewel! Ik heb het hier op de afdeling even getest op een iPhone 11 en dat werkt wel. Is het zo dat picture in picture niet werkt als je de app weg swiped? Dus dat je op het hoofdscherm zit en dan nog het programma ziet? Of werkt picture in picture al niet meer in de app zelf? En werkt het wel via 4/5G of werkt dat ook niet?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Kunnen we nog helpen, @joice

joice

Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Sorry, ik kwam niet meer ingelogd hier, maar inmiddels is het alsnog gelukt. Ik wacht graag op de nieuwe update van de app, wellicht ben ik daardoor geholpen! De nood is niet ontzettend hoog, het was meer iets wat me opviel tijdens het songfestival, waardoor ik ging zoeken naar een oplossing.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic