Koekkie74

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Philips One TV kan niet streamen met de Ziggo Go app en Videoland

Hoi,

 

vorige week kon ik nog vanaf mijn IPhone streamen vanuit de Ziggo Go app en Videoland naar mijn Philips the One tv, nu niet meer kan iemand mij vertellen hoe dat kan.?

5 Reacties 5
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Koekkie74, van harte welkom op de Ziggo Community. Zuur dat er wat kuren zijn met het streamen. Samen gaan we wat zaken analyseren, vaak komt het dan al goed. Ook hebben medegebruikers vaak ook handige tips!

Allereerst: heb je dit allemaal gedaan en ingesteld zoals aangegeven? Zoja, welke melding krijg je dan precies? Dat hoor ik graag. Ook kan het zijn dat je tv een software update nodig heeft. Hoe dat werkt staat vrijwel altijd in de handleiding van je tv toestel. 

Laat gerust weten wat de stand van zaken is! 

Koekkie74
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alle bovenstaande al geprobeerd maar krijg steeds de foutmelding kan de video niet streamen foutcode (44)

Koekkie74
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

9E7F9D2D-B21D-44CD-9074-F49FD31F8E6A.jpeg

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Sorry voor de late reactie @Koekkie74. Werkt het streamen vanaf je iPhone naar Videoland inmiddels weer? Draait je Philips TV op Android? Zo ja: download en installeer de Ziggo GO TV App. Via deze App op je TV zelf is het mogelijk om content af te spelen. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Welke foutmelding geeft Videoland? Mogelijk heeft de TV een update nodig. Heeft de Iphone recent een update gekregen?

Uitgelicht topic